וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג בפראות ודרס 3 מחבריו ליד מעלה אדומים

יהושע בריינר

7.3.2012 / 14:45

שלושה צעירים נפצעו, שניים מהם באורח קשה, מפגיעת רכבו של חברם באזור מישור אדומים. טרם ידוע האם הנהג, בן 18, דרס אותם כתוצאה מנהיגה פרועה או מחוסר מיומנות

שלושה צעירים נפצעו הלילה (רביעי), שניים מהם באורח קשה, לאחר שכפי הנראה נדרסו על ידי חברם בתחנת דלק במישור אדומים שבגדה המערבית. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי נהג הרכב, צעיר בן 18 ממעלה אדומים, יצא לבלות עם שלושת חבריו באזור, וכשהגיעו לתחנת הדלק יצאו השלושה מהרכב והצעיר דרס אותם כאשר נהג בפראות במתחם.

על פי החשד, הארבעה היו בדרכם ממסיבת פורים ועצרו בתחנת הדלק, שלושת חבריו של הצעיר, אשר נהג במכונית הוריו, יצאו מהרכב, הוא החל לנהוג במתחם התחנה ומסיבה שטרם התבהרה סטה ממסלולו ופגע בשלושה. הצעירים פונו לבית החולים הדסה עין כרם, כאשר שניים מהם במצב קשה ואחד במצב קל עד בינוני.

הצעיר תוחקר במקום על ידי משטרת מחוז ש"י, אשר החליטה שלא לעצור אותו אלא לשחררו בערבות, והוא זומן לשימוע שנערך היום. המשטרה צפויה להגיש נגדו כתב אישום בהליך שיפוט מזורז כבר בתחילת השבוע הבא.

במסגרת חקירת המשטרה נבדק החשד כי הצעיר נהג בפראות ובניגוד לחוקי התנועה. כמו כן, נלקחת בחשבון הטענה כי הצעיר הוא נהג חדש שקיבל את רישיונו רק בחודשים האחרונים, ויתכן כי התאונה נגרמה כתוצאה מחוסר מיומנותו. בתוך כך, המשטרה שללה את האפשרות כי הוא נהג בהיותו בגילופין.

"חקירת התאונה נמצאת בעיצומה ואנו מתייחסים לאירוע הזה במלוא הרצינות ובמלוא החומרה", אמר קצין אגף התנועה של משטרת מרחב יהודה, רב פקד יגאל כהן, לוואלה! חדשות, "עיקר החקירה מתמקד בחשד כי התאונה נגרמה בשל חוסר מיומנות של הנהג או בשל נהיגה בחוסר אחריות". לדבריו, "זה אירוע מיותר שיכול היה להיגמר בתוצאות קשות הרבה יותר". רב פקד כהן ציין כי "בעיקר בימים האלה של החג, אנו קוראים לנהגים לנהוג בזהירות תוך הקפדה על חוקי התנועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully