וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון השוד שנגמר בדריסה למוות: "אבא לא ויתר"

19.2.2012 / 14:28

אלי הוניג בן ה-82 נדרס ביום שישי, כנראה לאחר שנתלה על מכסה המנוע של מכוניתו כדי למנוע את גניבתה. בני משפחתו מתקשים לעכל: הוא עבר את אושוויץ, עצוב שכך סיים את חייו

בני משפחתו של אלי (ואסיל) הוניג, שנדרס למוות ביום שישי בצהריים בנתניה ויובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין בעיר, מתקשים לעכל את נסיבות מותו: "אבא נולד בהונגריה ועבר את זוועות אושוויץ, וכל כך עצוב שככה הוא סיים את חייו", סיפר בנו אלכס, "לי אמנם יש משפחה, אבל אני בן יחיד. גם אמא היא בת יחידה, ואחותו של אבא נפטרה לפני מספר שנים. כעת נצטרך לדאוג לאמא, שנשארה לבד".

בצהרי יום שישי יצא הוניג בן ה-82 מביתו לאסוף את אשתו, ריקה, אשר לה היה נשוי במשך 40 שנים, מתחנת הרכבת בעירם נתניה. על פי חשד המשטרה, המקרה אירע בשעה שניסה הוניג למנוע את גניבת רכבו ברחוב לילנבלום בעיר. "הוא נסע באותו מסלול שבו הוא נוסע כמעט מדי יום. מסיבה שאינה ברורה הוא החליט לעצור בצד הדרך", אמר אלכס, "זה קרה ממש דקה מהבית, בשכונה טובה ושקטה".

בצוות החקירה עדיין מחפשים עדי ראייה לאירוע

בצוות החקירה של מרחב שרון מחפשים עדי ראייה לאירוע, שבתחילה נראה כמקרה נוסף של פגע וברח, אך טרם נעצרו חשודים. עוברי אורח מצאו את הוניג פצוע קשה מתחת לגלגלי מכוניתו. צוות מד"א שהגיע למקום ניסה לטפל בו, אך רופא נאלץ לקבוע את מותו. בוחני תנועה של אגף התנועה שרון הגיעו למקום והחלו לחפש אחר עדי ראיה. ילד שהיה במקום סיפר כי ראה אדם בורח מהרכב. בתחילה חשדו כי מדובר בתאונת פגע וברח, וכי רכב שנסע לאחור על המדרכה פגע בהוניג. על פי החשד הראשוני, הנהג הפוגע השאיר את רכבו וברח ברגל. כמו כן, לא נמצאו מסמכים מזהים של הנדרס, מה שהקשה על בירור הנסיבות.

רק כעבור שעתיים התברר שהנדרס הוא בעל הרכב, אז החלו להבין במשטרה כי ייתכן שמדובר באירוע פלילי, וצוות חקירה מיוחד במרחב שרון הוקם לטיפול באירוע. "האוטו שלו אפילו לא שווה הרבה כסף", אמר הבן, "כנראה שהגנבים רצו חלק מהרכב. אבא שלי לא היה מוכן לתת לזה לקרות. הוא לא היה מוכן שיקחו ממנו את מה ששייך לו. הוא כנראה נתלה על מכסה המנוע, החליק ואז הם דרסו אותו למוות".

במשטרה ממשיכים לחקור את האירוע ולחפש אחר חשודים בדריסה, ומבקשים מעוברי אורח ומעדי ראייה שהיו ברחוב לילינבלום בנתניה ובסמוך לו בסביבות השעה 14:00, ויכולים למסור פרטים אודות התאונה, להתקשר לטלפון 050-6270941, או למוקד 100 של המשטרה. גם הבן, אלכס, מצטרף לקריאה. "אני מבקש ממי שיודע מה קרה שם לפנות למשטרה ויגיד מה הוא יודע, ולא יעמוד מנגד. חשוב למנוע ממקרה כזה לחזור על עצמו".

עוד באותו נושא
נהג ברכבו של אדם, דרס אותו למוות ונמלט ברגל

לפניות לכתב: shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully