וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני נכנסה לרשימת 150 הנשים המשפיעות בעולם

יו"ר האופוזיציה היא הישראלית היחידה ברשימת המזגין ניוזוויק אשר כוללת בין השאר את הילרי קלינטון ומריל סטריפ. לבני: "בחירה חשובה בתקופה בה ישראל נקשרת לאפליית נשים"

ראש האופוזיציה ויו"ר קדימה, ציפי לבני, נבחרה הבוקר (שלישי) לאחת מ-150 הנשים המשפיעות בעולם על ידי המגזין "ניוזוויק" והאתר ה"דיילי-ביסט". לבני היא הישראלית היחידה ברשימה והיא חולקת אותה, בין השאר, עם מזכירת המדינה האמריקאית, הילרי קלינטון, קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, השחקניות אנג'לינה ג'ולי ומריל סטריפ, אשת הטלוויזיה אופרה ווינפרי, הזמרות אדל וליידי גאגא ועוד.

באתר המגזין נכתב עליה כי "כראש האופוזיציה האישה הראשונה בישראל לבני צמחה בתפקידים ממשלתיים רבים עד לממלאת מקום ראש הממשלה ושרת החוץ. מהנשים המשפיעות בארצה הידועה ביושרה וכנות. לבני תומכת בתהליך השלום, היא עמדה בראש צוות המשא המתן של ישראל עם הפלסטינים והיא מצדדת בנסיגה מעזה ובפיתרון של שתי מדינות. בנוסף, היא פעילה למען זכויות נשים והקהילה הגאה בישראל".

לבני אמרה בתגובה לבחירה בה כי היא "שמחה שישראל מיוצגת ברשימה המכובדת הזו בהקשר חיובי של נשים חזקות - במיוחד בתקופה בה ישראל מוזכרת על רקע של תופעות פסולות של אפליית נשים שהרימו את ראשן המכוער. אני מקווה שנשים נוספות יקבלו כח לפעול ולהאבק על הזכות לקבוע את עתידן כפי שבכוונתי להמשיך לפעול ולהאבק על פניה וערכיה של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully