וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית מזג האוויר: הסערה מתקרבת לסיומה

לאחר ימים סוערים, צפוי להיחלש הגשם, עד שייפסק לגמרי מחר בערב. הטמפרטורות גם כן יעלו במקצת, אולם בהרי הצפון ימשיך לרדת שלג קל. אתר החרמון סגור למבקרים

הסערה העזה הפוקדת אותנו לאחרונה צפויה להירגע היום (שבת), עם היחלשות הגשם ועלייה קלה בטמפרטורות. מזג האוויר היום יהיה מעונן עם גשם מקומי ורוחות ערות. הטמפרטורות יעלו במקצת, אולם יישארו נמוכות מהרגיל בעונה. לתושבי הצפון יהיו עוד כמה רגעי נחת לבנים: בחרמון ובפסגות הגבוהות של הרי הצפון עדיין ייתכן שלג קל בשעות הבוקר. אתר החרמון נסגר כעת בעקבות מזג האוויר. מהמשטרה נמסר כי באזור כביש 99, בין נוה אטי"ב למג'דל שמס, יורד שלג והנהגים מתבקשים לנהוג בזהירות.

מחר ירד גשם מקומי מצפון הארץ ועד צפון הנגב, שייחלש בשעות אחר הצהריים. ינשבו רוחות ערות ותחול עליה נוספת של הטמפרטורות. ביום שני יהיה מעונן חלקית עד נאה עם עליה קלה נוספת של הטמפרטורות. בשלישי צפוי להיות מעונן חלקית גם כן.

שלג בירושלים מרץ 2012. שמחה ליבוביץ, חדשות 24
גם הרכבת בקלה חוותה שלג ראשון בירושלים/חדשות 24, שמחה ליבוביץ

הטמפרטורות החזויות להיום ברחבי הארץ: ברמת הגולן מתשע מעלות ביום ועד שלוש מעלות בלילה, בצפת מחמש מעלות ביום ועד שתי מעלות בלילה, בטבריה מ-15 מעלות עד שמונה, בחיפה מ-11 עד שמונה, בתל אביב מ-15 עד עשר מעלות, בירושלים משמונה מעלות ביום ועד ארבע בלילה, בבאר שבע מ-12 עד שבע מעלות, ובאילת ינועו הטמפרטורות מ-17 מעלות ביום ועד תשע מעלות בלילה.

אסון במודיעין עילית

הסערה הביאה עימה בשורות משמחות, כמו גם אירועים מצערים. מפלס הכנרת עלה בתשעה סנטימטרים, והוא עומד כעת על 212.28 - מטרים, כאשר לכנרת מלאה חסרים עוד 3.48 מטרים. השלג כיסה אתמול את רחובות הבירה, והירושלמים יצאו לחגוג את החורף הלבן הראשון מזה ארבע שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדה נסחפה בנחל העובר בשכונת חפציבה במודיעין עלית שהוצף בעקבות הגשמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולם הגשמים הרבים שירדו הובילו גם לתוצאות טרגיות. אתמול בשעות הבוקר נהרגה ילדה בת שבע ממודיעין עילית במי ואדי של נחל מודיעין בעיר, לאחר שנסחפה וטבעה. מחקירה ראשונית של נסיבות מותה, עלה כי אביה יצא עמה ועם שני אחיה הקטנים מביתם הסמוך, במטרה לתעד אותם על רקע מזג האוויר הסוער. האב, אברך, יצא מן הבית עם ילדיו, ובשעה שהשגיח על שני אחיה הקטנים, איבד קשר עין עם בתו הקטנה, ששמה יעל שפר. האב הנסער הזעיק מיד את כוחות ההצלה והמשטרה, שפתחו בסריקות נרחבות בסיוע מסוק, רכבי שטח וצוותי הצלה נוספים.

לאחר למעלה משעה הצליחה יחידת הג'יפים של זק"א בסיוע מסוק לאתר את הילדה בסמוך למקום בו נעלמה. הילדה אותרה כשמצבה קשה, מחוסרת הכרה ובטמפרטורות גוף נמוכה מאוד. בתחילה הצליחו צוותי ההצלה לייצב את מצבה ולפנותה לבית החולים לילדים ספרא שבמרכז הרפואי שיבא בתל השומר, שם נאבקו הרופאים על חייה, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

וואלה! מזג אוויר

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully