וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר מזרחי, השוטר שירה למוות בגנב רכב, שוחרר מהכלא

קובי דוד

1.3.2012 / 10:30

מזרחי שוחרר מכלא גלבוע כחודש לפני מועד השחרור לאחר שריצה שני שלישים מעונשו. "למרות שהיום אני נמצא בנקודה הכי נמוכה אני מקווה לפרוח ולצאת לדרך חדשה", אמר עם שחרורו

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק)

השוטר שחר מזרחי, שנידון ל-30 חודשי מאסר לאחר שהורשע בהריגתו של גנב הרכב, מחמוד גנאים, השתחרר הבוקר (חמישי) מהכלא בעקבות החלטה של ועדת השחרורים במסגרתה ישוחררו היום 600 אסירים מכלל בתי הסוהר בארץ. הסיבה לשחרורי האסירים בעיתוי זה היא נוכח תקן הכליאה החדש של שב"ס שיעמוד על 16,873 אסירים, לעומת 17,700, על כן במצב הנוכחי ישנה צפיפות ויש לשחרר אסירים לפני תום ריצוי העונש. מזרחי משתחרר כחודש לפני המועד שנקבע לו לפני כשבועיים על ידי ועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר. מלבדו, שוחרר גם השר לשעבר שלמה בניזרי.

מזרחי אמר הבוקר עם שחרורו לביתו שביישוב גן נר: "המשטרה עומדת מאחורי השוטרים שלה ומגבה אותם. אני ממליץ בחום לכל השוטרים שימשיכו לעשות את העבודה שלהם בצורה נאמנה. למרות שהיום אני נמצא בנקודה הכי נמוכה אני מקווה לפרוח, לגדול ולצאת לדרך חדשה".

הוועדה קיצרה לפני שבועיים בשליש את עונשו של מזרחי, שנידון לעונש מאסר של שנתיים וחצי, והחל לרצותו באוגוסט 2010. מזרחי אמור היה להשתחרר ב-7 באפריל, למחרת ליל הסדר, אולם כאמור שוחרר היום.

פרקליטו של מזרחי עורך הדין דוד ליבאי מסר אז בתגובה להחלטה כי "ההחלטה לשחררו שחרור מוקדם הגיעה קודם כל משום שהוא היה קודם כל שוטר וקצין מצטיין ומה שקרה היה תאונה בזמן שמילא את תפקידו בשעת מרדף אחרי נהג רכב. חוץ מזה בעקבות כך שהוא היה אסיר למופת והגיע הזמן לשחרר אותו". את מזרחי יצגה בדיון עורכת הדין דנה וייס ממשרדו של ליבאי.

עוד באותו נושא:
בגלל צפיפות: שלמה בניזרי ישוחרר מחר מהכלא
קוצר בשליש עונשו של השוטר שהרג פורץ רכב
"נאמן תומך במתן חנינה לשוטר שהרג פורץ רכב"

עדכון ראשון: 08:40

  • עוד באותו נושא:
  • שחר מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully