וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: המלצר תקף עם סיגריה בוערת - בגלל טיפ

גלעד גרוסמן

1.3.2012 / 1:14

כתב האישום שהוגש נגד המלצר ממסעדת ד"ר שקשוקה ביפו מייחס לו עבירת חבלה חמורה, לאחר שהקורבן אושפז עם פגיעות בראשו, עינו ופניו. המשטרה: "הנאשם - פצצה מתקתקת"

כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב נגד המלצר ממסעדת "ד"ר שקשוקה" ביפו, הנאשם בעבירה של חבלה חמורה, לאחר שלטענת המשטרה תקף לקוח בעקבות ויכוח על טיפ. המשטרה אף הגדירה את הנאשם, שהורשע בעבר בתקיפת שוטר, כ"פצצה מהלכת".

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מיכאל נבנצאל ממחלקת תביעות תל אביב, לפני כשבוע סעד המתלונן עם חברתו במסעדה, כאשר בתום הארוחה התגלע ויכוח בין הנאשם למתלונן על גובה התשר. המתלונן שוחח על כך עם בעל המסעדה, ולאחר מכן עזב את המקום. אז, נטען בכתב האישום, התנפל הנאשם על המתלונן מאחור, מחוץ למסעדה, צעק לעברו: "נראה לך שאתה מתנהג כך?", הכה אותו בפרצופו וניסה לכבות סיגריה על המתלונן. כתוצאה מהתקיפה המתלונן סבל מדימום בגולגלות וקרע ברשתית ואושפז למשך מספר ימים.

דר שקשוקה, פברואר 2012. דניאל בוק
דר שקשוקה, פברואר 2012/דניאל בוק

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב תקף באופן ברוטלי ובריוני את המתלונן על רקע של מה בכך", נכתב בבקשת המעצר. "אלימות כגון זו הפכה לנגע ויש לפעול נגדה ביד קשה ותקיפה - נקעה נפשו של הציבור מאימתם של משיבים כגון זה". בשלב זה האריך בית המשפט את מעצרו של הנאשם בשבעה ימים. במהלך הדיון היום טען פרקליטו של הנאשם, עו"ד פאדי חמדאן מהסנגוריה הציבורית, כי דווקא המלצר הוא זה שהותקף.

"הוא התנפל עלי מאחור"

"הייתה לנו מעט אינטרקציה עם המלצר לאורך הארוחה", סיפר המתלונן לוואלה! חדשות. "כשסיימנו הזמנו חשבון, בו השארתי שטר של 100 שקלים על חשבון של 88. המלצר חזר עם העודף, רכן מעלי ואמר: 'כאן חייבים להשאיר טיפ'. אמרתי לו שאני אחליט אם להשאיר טיפ או לא, ואז הוא סינן לעברי 'בן זונה'".

בשלב הזה, לדבריו, ביקש לדבר עם המנהל. "בינתיים המלצר נעלם ולא ראיתי אותו. שוחחתי עם המנהל ושאלתי האם זאת מדיניות לאלץ לקוחות להשאיר טיפ. המנהל בסופו של דבר הצדיק אותי. לא הצבעתי על המלצר למרות שביקשו ממני, ואני וזוגתי יצאנו מהמסעדה, שלווים ורגועים ומחזיקים ידיים". אז, סיפר, התרחשה התקיפה. "בלי שום התראה מוקדמת ובלי התגרות מצדי, לפתע הרגשתי מישהו מתנפל עלי מאחורה. הוא תפס את המעיל שלי וצעק 'אתה הולך לדבר עם המנהל? אתה רוצה לפטר אותי?'. אז הוא ניסה להצמיד לי סיגריה בוערת לעין. ניסיתי להדוף אותו, והוא נתן לי לפחות ארבעה או חמישה אגרופים בפנים".

לקריאה נוספת על הפרשה
המתלונן שהותקף בגלל טיפ: "הוא רצה לכבות לי סיגריה בעין"
הדיווח הראשוני: מלצר נחשד שתקף לקוח במסעדה ביפו כי לא השאיר טיפ

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully