וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותקף בגלל טיפ: "הוא רצה לכבות לי סיגריה בעין"

27.2.2012 / 14:15

י', שהותקף על פי החשד על ידי מלצר בד"ר שקשוקה, סיפר כי "המלצר אמר 'כאן חייבים להשאיר טיפ', ומשסרבתי, חבט בי מספר פעמים". הוא מאושפז מאז יום שישי

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק, מיכאל ברגמן)

"יצאתי מהמסעדה עם חברתי, הלכנו יד ביד ולפתע הותקפתי, בלי שום התגרות קודם מצדי", כך סיפר היום (שלישי) לוואלה! חדשות י', שהותקף על ידי מלצר לאחר שיצא ממסעדת דוקטור שקשוקה ביפו. "קיבלתי ממנו לפחות ארבעה או חמישה אגרופים, והוא ניסה לכבות לי סיגריה בתוך העין". י' מאושפז מאז יום שישי בבית החולים וולפסון בחולון. הוא סובל מחבלות בפניו, ועבר ניתוח לייזר לאיחוי קרע ברשתית העין.

המלצר, תושב טבריה בן 31, נעצר על ידי שוטרי מרחב יפתח. מעצרו הוארך במוצאי שבת בבית משפט השלום בתל אביב בשלושה ימים. לי' טענות גם כלפי התנהלות המסעדה באירוע. לדבריו, למרות שביקש להזעיק משטרה לאחר שהותקף – איש לא עשה כן. רק אחרי שחברתו התקשרה למשטרה, הגיעו השוטרים ועצרו את המלצר.

דר שקשוקה, פברואר 2012. דניאל בוק
מעצרו של המלצר הוארך. המסעדה ביפו/דניאל בוק

"אני תמיד משאיר טיפ"

"הגענו ביום שישי לטייל ביפו", נזכר י', תושב צפון הארץ בן 36. "הגענו למסעדה והתיישבנו, הייתה לנו מעט אינטרקציה עם המלצר לאורך הארוחה. כשסיימנו הזמנו חשבון, בו השארתי שטר של 100 שקלים על חשבון של 88. המלצר חזר עם העודף, רכן מעלי ואמר: 'כאן חייבים להשאיר טיפ'. אמרתי לו שאני אחליט אם להשאיר טיפ או לא, ואז הוא סינן לעברי 'בן זונה'".

בשלב הזה, לדבריו, ביקש י' לדבר עם המנהל. "בינתיים המלצר נעלם ולא ראיתי אותו. שוחחתי עם המנהל ושאלתי האם זאת מדיניות לאלץ לקוחות להשאיר טיפ. המנהל בסופו של דבר הצדיק אותי. לא הצבעתי על המלצר למרות שביקשו ממני, ואני וזוגתי יצאנו מהמסעדה, שלווים ורגועים ומחזיקים ידיים".

על פי החשד, לאחר מספר צעדים מחוץ למסעדה אירעה התקיפה. "בלי שום התראה מוקדמת ובלי התגרות מצדי, לפתע הרגשתי מישהו מתנפל עלי מאחורה. הוא תפס את המעיל שלי וצעק 'אתה הולך לדבר עם המנהל? אתה רוצה לפטר אותי?'. אז הוא ניסה להצמיד לי סיגריה בוערת לעין. ניסיתי להדוף אותו, והוא נתן לי לפחות ארבעה או חמישה אגרופים בפנים. החברה שלי הייתה בהיסטריה וקראה לעזרה", טען.

לדברי י', בסופו של דבר שני בעלי חנויות שהיו בסמוך השתלטו על המלצר. "לא איבדתי את ההכרה, נכנסתי בחזרה למסעדה וביקשתי להזעיק עזרה. בפנים ניסו להרגיע אותי, ואחת המלצריות ביקשה שלא לערב את המשטרה. אך בכל זאת התעקשתי. רק אחרי שחברתי התקשרה למשטרה הבנתי שהם לא הזמינו בעצמם".

שוטרי מרחב יפתח הגיעו למקום. לדברי י', המלצר ניסה לברוח, אך השוטרים עצרו אותו ולקחו אותו לחקירה בתחנה. במקביל, גבו השוטרים עדות מי', ורק אז הוא התפנה לבית החולים. שם עבר מספר בדיקות. לאחר שהתבררה הפציעה הוא אושפז, וטרם שוחרר. י' מזועזע מהמקרה. "אנחנו אנשים נורמטיביים. אני תמיד משאיר טיפ. גם אם השרות לא היה טוב. פשוט המלצר גרם לנו להרגיש שאין ברירה. הוא נתן לי להרגיש שאם לא ניתן טיפ – לא נוכל לצאת מהמסעדה". ממסעדת דוקטור שקשוקה סירבו להגיב לדברים.

עוד בנושא
חשד: מלצר תקף לקוח במסעדה ביפו כי לא השאיר טיפ

לפניות לכתבת - mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully