וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו פיוס: מי שלח פרחים לאנשי "שלום עכשיו"?

יהושע בריינר

23.2.2012 / 20:04

מחווה לא שגרתית הגיעה למשרדי התנועה בתל אביב: זר פרחים בצירוף ברכה, עליו חתומים נציגי מועצת יש"ע. "מודים לכם מקרב לב על עזרתכם באישור תוכנית הבנייה בהתנחלויות"

"וולנטיינ'ס דיי" חל אמנם לפני יותר משבוע, אבל נראה כי אנשי "שלום עכשיו" ממשיכים לקבל מחוות רומנטיות גם היום. לסניף התנועה בתל אביב הגיע היום (חמישי) זר פרחים גדול וכרטיס ברכה. השולחים: חברי מועצת יש"ע.

נציגי המעוצה הגיעו היום אל משרדי התנועה בתל אביב והעניקו את הזר, לאחר שלדבריהם, עתירה של "שלום עכשיו" הביאה, בדיעבד, לאישור 700 יחידות דיור באזור שילה.

העתירה מטעם "שלום עכשיו", הפועלת נגד מפעל ההתנחלויות ביהודה ושומרון, הוגשה נגד מבנים שכבר הוקמו בשילה וביישוב הסמוך שבות רחל, אך במסגרת ההליך המשפטי הודיעה המדינה כי הכשירה את המבנים ותכשיר מאות מבנים נוספים.

במועצת יש"ע אמרו כי אילולא העתירה מצד "שלום עכשיו" המבנים לא היו מאושרים, ואמרו כי לתנועה יש חלק חשוב בבניית הארץ. "תודה לכם מקרב לב על עזרתכם באישור תוכניות הבנייה בשילה ובשבות רחל", נכתב בכרטיס הברכה שהוצמד לפרחים.

מועצת ישע שלחה מכתב תודה ופרחים לשלום עכשיו, פברואר 2012. שלום עכשיו, ספק 500
המכתב של מועצת יש"ע לאנשי "שלום עכשיו"/ספק 500, שלום עכשיו

"רק עתירתכם לבג"ץ הניעה את הממשלה סוף סוף לעשות זאת. נשקול בחיוב לקרוא רחוב בשכונות הדשות על שם שלום עכשיו". את הכרטיס הסרקסטי חתם ראש מועצת יש"ע, דני דיין, בברכת "בבניין הארץ תנוחמו".

בתוך כך, אמר דיין כי הממשלה איננה צריכה להזדקק לעתירות ארגוני שמאל על מנת לקדם את הבנייה ביהודה ושומרון. "הממשלה אינה ממלאת את חובתה מיוזמתה שלה אלא רק כתגובה לעתירות השמאל הקיצוני. מדובר ביישובים בהם משרד השיכון עצמו מכר בתים למתיישבים אך לאחר מכן הותיר אותם תלויים באוויר ללא סיום תהליכי החוקיים".

מועצת ישע שלחה מכתב תודה ופרחים לשלום עכשיו, פברואר 2012. שלום עכשיו, ספק 500
"בבניין הארץ תנוחמו"/ספק 500, שלום עכשיו

משרד הביטחון אמר אתמול כי האישור מתייחס למבנים שכבר הוקמו וכי כל בנייה חדשה תדרוש אישורים נוספים, וב"שלום עכשיו" אמרו בתגובה כי האישורים מהווים בפועל אישור לבנייה בלתי חוקית וימנעו אפשרות לקידום המשא ומתן באזור.

לקריאה נוספת:
שוב: כתובות נאצה רוססו על גדר משרדי שלום עכשיו
695 יחידות דיור יאושרו בבנימין, חלקן כבר נבנו

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully