וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בחיפה: קשישה נפלה מהחלון ונתלתה בסורגים

קובי מנדל

23.2.2012 / 8:15

אישה בת 82 מעדה ממרפסת בקומה הרביעית ונאחזה בסורגים. שוטר שהוזעק למקום אזק עצמו אליה וחברו השתלשל מהחלון, אחז בה לפני שאפסו כוחותיה וגרר אותה בחזרה לבית

שלושה שוטרים מתחנת חיפה הצילו את חייה של קשישה שמעדה מחלון ביתה בקומה הרביעית ונתלתה בין שמיים וארץ. הם הצליחו להגיע אל הקשישה, תוך שהם מסכנים את עצמם, ולמשוך אותה חזרה אל הבית. הקשישה, שנחבלה קלות, שבה לזרועות בעלה בחיבוקים, ולאחר מכן פונתה לטיפול רפואי.

הבוקר (חמישי) התקשר לתחנת המשטרה בחיפה קשיש בן 92, שדיווח בבהלה כי רעייתו, בת 82, נפלה מחלון המרפסת בביתם, ברחוב אברהם ליסין, אחרי שהתכופפה מהחלון מסיבה שטרם התבררה.

למקום הוזעקו שלוש ניידות, בפיקודו של רב-סמל תאופיק וורוור. בשיחה עם וואלה! חדשות, אמר רס"מ וורוור כי השוטרים שהגיעו למקום, הבחינו שהקשישה נצמדת בכוחותיה האחרונים לקיר הבניין, ומחזיקה באצבעותיה באדן החלון. חלק מרגלה ניצב על קצהו העליון של סורגי הדירה בקומה השלישית.

"היא הייתה תלויה באוויר", סיפר רס"מ וורוור. שני שוטרים נוספים שהיו עמו, יגאל כהן ולימור גולדברג, גילו כי דלת הכניסה לבניין הייתה נעולה, והשלושה נאלצו לפרוץ את מנגנון האינטרקום כדי להגיע לדירתה של הקשישה. כשעלו השוטרים לדירה, רס"מ ורוור שלשל את גופו אל מחוץ לחלון כדי להגיע אל הקשישה. "הוצאתי את כל גופי החוצה", שיחזר את החוויה הדרמטית. השוטרים אזקו את הקשישה בידה כדי שלא תיפול לרחוב והצליחו למשוך אותה בחזרה לדירה. "היא הייתה בהלם וקפאה מקור. בעלה הודה לנו וחיבק אותנו". צוות מד"א ממרחב כרמל פינה את הקשישה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קל. רס"מ וורוור אומר כי למרות שהשוטרים סיכנו את חייהם הבוקר כדי להציל את הקשישה, הרי שמדובר בחלק בלתי-נפרד מהתפקיד. "אני דור רביעי לשוטרים", אמר, "זה חלק מהשליחות.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully