וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרשלנות: פעוט נפל אל מותו מהקומה ה-10

רמי שני

25.3.2010 / 7:36

מחקירת המשטרה עולה כי אמו של הילד השאירה אותו לבדו בביתם בקריית גת. עם שובה, היא גילתה שהילד נפל ממרפסת הבית, וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

עוד מקרה מזוויע של נפילת ילד, השלישי בתוך שלושה ימים: ילד בן ארבע וחצי נפל אמש (רביעי) ממרפסת בית אמו בקומה העשירית של בניין מגורים ברחוב מלכי ישראל בקריית גת ומת. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו במצב אנוש, ניסה לבצע פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. מחקירת המשטרה עולה, כי אמו של הילד יצאה מהבית כדי לאסוף את בנה הבכור ולהביאו הביתה והשאירה את בנה בן ה-4 לבדו בבית. עם שובה, היא גילתה כי בנה נפל ממרפסת הבית. הוריו של הילד גרושים, והוא שהה בבית אמו.

ראש צוות זק"א בקריית גת, משה זיידל שהגיע למקום, מסר כי "קיבלנו דיווח ממוקד זק"א על ילד שנפל מגובה רב. כשהגענו למקום האירוע, הילד היה שרוע ללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה נפל מחלון ביתו בקומה העשירית. לאחר סיום ניסיונות ההחייאה, צוות של זק"א עבר לטפל בגופת הילד ובאיסוף הממצאים. מדובר באירוע קשה ביותר".

לפי העדויות, הילד נפל מהמרפסת ונחת על גג מפח שבכניסה לבניין. קובי דורני, פרדמיק המתגורר בקרבת מקום הגיע ראשון לזירה. "מצאתי אותו בידי אמו. לקחתי אותו ממנה בעדינות כדי לבצע בו החייאה, וכך עשיתי עד שהגיע צוות מד"א. האם היתה אחוזת בכי. הנחתי את הילד על הרצפה והתחלתי לבצע בו החייאה עד שהגיעה ניידת טיפול נמרץ שהמשיכה בכך".

הפרמדיק יוסי קיטרו החל לבצע בו החייאה, אך ללא הצלחה ולאחר זמן קצר נאלץ לקבוע את מותו. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום בחנו את זירת האירוע במטרה להבין כיצד הגיע הפעוט אל המרפסת ונפל ממנה למטה. הורי הילד היו מבוהלים מאוד וניסו לתאר למשטרה כיצד התרחשה הטרגדיה.

אתמול נפל ילד בן 8 ממדרון בגובה עשרה מטרים באזור קיבוץ בית זרע שבצפון. הילד היה במהלך טיול עם הוריו בשדות הסמוכים לקיבוץ, אז הידרדר והתגלגל לתוך המדרון ונחבל בראשו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני. לאחר שמצבו התייצב, פינה אותו מסוק מד"א כשהוא מחוסר הכרה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב בינוני עד קשה.

שלשום נפל ילד בן 9 באצטדיון בקריית ארבע ונפגע בראשו. צוות מד"א פינה אותו במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

עדכון ראשון - 23:20

  • עוד באותו נושא:
  • קריית גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully