וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים בתנועת הרכבות בגלל קרון שנתקע ליד נתניה

בדוברות הרכבת מבהירים שמדובר בתקלה טכנית ולא בעיצומים שנקטו העובדים, ואומרים שתנועת הקרונות חודשה. הנוסעים שנתקעו בתחנות התלוננו על צפיפות ברכבות שאספו את המאחרים

שוב שיבושים קשים בתנועת הרכבת: קרון נתקע על מסילת הרכבת באזור השרון, ונוסעים רבים נאלצו לעבור לרכבת חלופית ואיחרו לעבודה.

רכבת שעשתה הבוקר (שלישי) את דרכה מחיפה לתל אביב נתקעה על המסילה, זמן קצר אחרי שיצאה מתחנת בית יהושע, מדרום לנתניה. בדוברות הרכבת הבהירו כי הסיבה לתקלה היא כשל טכני, ולא עיצומים שנקט ועד העובדים, ששיבשו בתקופה האחרונה את תנועת הרכבות, מחאה על התנהלות ההנהלה.

בשל חסימת המסילה, המשמשת לנסיעת רכבות לכיוון דרום, נגרמו שיבושים רבים בתנועת הרכבות בכל הארץ וחלו עיכובים רבים בשל הצורך לאסוף את הנוסעים שהתקהלו בתחנות. בדוברות הרכבת אמרו כי תנועה הקרונות שבה לסדרה, אך כמה נוסעים עדיין התלוננו על עיכובים ועל צפיפות בקרונות.

גדי, נוסע שהגיע לתחנת הבוקר הרכבת בנתניה, סיפר לוואלה! חדשות כי חיכה לשווא להגעת הרכבת, עד ששמע, עם יתר הנוסעים, כי הקטר תקוע בתחנת בית יהושע. גדי, שהיה בדרכו למקום עבודתו בתל אביב, אמר כי גם לאחר שהרכבת הגיעה לתחנה בנתניה, היא התעכבה בתחנת בית יהושע שמדרום לה כדי לאסוף נוסעים. "עוד ועוד אנשים התווספו. מאוד עמוס כאן", התלונן.

ועד העובדים הבטיח לא לשבות בשבועיים הקרובים
ומכחיש כוונות להדיח מתפקידה את היו"ר, גילה אדרעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully