וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד פלדמן: "שוטרי הדרום - גרועים מהעבריינים"

גלעד גרוסמן

19.2.2012 / 0:00

עורך הדין הבכיר, שהיה פרקליטו של משה קצב, אמר בכנס לשכת עוה"ד כי ביקשו ממנו "לצעוק על א' ממשרד התיירות ולהגיד לה שהיא זונה". לדבריו, בתי המשפט "הפכו לזירת אגרוף"

"שוטרי הדרום גרועים לעתים קרובות מהעבריינים שהם מביאים לדין", כך אמר ביום שישי עו"ד אביגדור פלדמן, מבכירי הפרקליטים בישראל, במהלך הכנס השנתי הפלילי של לשכת עורכי הדין שנערך באילת. עו"ד פלדמן, שהשתתף בפאנל שעסק בטקטיקות ואסטרטגיות בחקירות נגדיות, מתח ביקורת חריפה על המשטרה. "זו לא מילה גסה לומר ששוטר משקר", אמר. "במחוזות אחדים יותר ובאחרים פחות. "בשיא מחזיקים שוטרי באר שבע, וגם ימ"ר דרום אלופים בעניינים הללו", אמר. "הם גרועים יותר לעיתים קרובות מהעבריינים שהם מביאים לדין. חקירות מרכזיות לא מתועדות, מסמכים נעלמים מהתיק ושוטרים מגלגלים אחד אל השני את האחריות לפעולות החקירה".

אולם, פלדמן הבהיר שמחדלי המשטרה, כלשונו, לא מובילים לזיכויים. "מי כאן ראה זיכוי שמתבסס על מחדלי חקירה? על העלמת ראיות? על שוטרים שלא אומרים את האמת?", שאל את הקהל.

בהמשך התייחס פלדמן גם למשפטו של מרשו, נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, ורמז כי אם היה מתייחס אחרת לא' ממשרד התיירות בעת חקירתה, תוצאת המשפט הייתה עשויה להוביל לזיכויו. "אני חקרתי את המתלוננת העיקרית, אך לא צעקתי עליה, כמו שביקשו ממני, שהיא 'זונה'. לא צעקתי עליה עד שהיא תבקש עזרה. אולי אם הייתי עושה את זה, התוצאה הייתה שונה", אמר.

פלדמן טען עוד בדבריו, כי בית המשפט הפך לזירת אגרוף: "מדובר בזירה ששופטים לא מפריעים לסנגורים להפוך את המשפט לזירת שוורים, למקום שבו אפשר להעליב כל מי שזז, כולל עורכי דין אחרים שמייצגים נאשמים אחרים. זה מביא אותי למצב של מיאוס. אני אומר לעצמי 'מה אתה עושה כאן?'. הדברים האלה חוזרים על עצמם בכל מקום, לרבות בית המשפט העליון".


לקריאה נוספת
פלדמן על משפט קצב: "אי אפשר להשתית פסק דין על מהימנות"
עורך דינו של משה קצב: "ייתכן שלא דיבר אמת"

עדכון ראשון: 22:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully