וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה לא בריא: הסיגריה האלקטרונית התפוצצה בפה

בטריית ליתיום פגומה היא כנראה הגורם לפיצוץ שאירע במתקן הגמילה מעישון בו השתמש טום הולאוויי בן ה-57 מפלורידה. הוא נכווה קשות בפניו, איבד כמה שיניים וחלק מלשונו נתלש

נסיון הגמילה מעישון עלה ביוקר: הרשויות בפלורידה אישרו אתמול (רביעי) כי אדם שניסה להפסיק לעשן נפצע בפניו לאחר שסיגריה "אלקטרונית" ללא עשן התפוצצה בפיו בגלל סוללה לא תקינה, שברה כמה משיניו, תלשה חלק מלשונו וגרמה לו לכוויות קשות.

האיש מתאושש כעת בבית חולים באלבמה, וצפוי להשתחרר בימים הקרובים. פרטיו לא פורסמו, אולם מדובר ככל הנראה בטום הולאוויי בן ה-57, שעמוד הפייסבוק שלו התמלא ביממה האחרונה באיחולי החלמה, ומתגורר באותה הכתובת שהופיעה בדו"ח מכבי האש על התקרית. הולאוויי היה במשרד בביתו כשאירע הפיצוץ, שהותיר אחריו גם שטיח שרוף, כמו גם כמה רהיטים וציוד משרדי. הוא הובהל לבית החולים על ידי בני משפחתו.

בשלב זה לא ידוע באיזה מודל של סיגריה אלקטרונית מדובר, ואיזו חברה ייצרה את הסוללה שגרמה להתפוצצות. ככל הנראה היה מדובר בבטריית ליתיום נטענת, שכן מטען תואם נמצא בחדר. במכבי האש המקומיים כבר החלו בחקירה, ובשלב זה נמסר כי בדיקה העלתש שלא מוכרים כל מקרים דומים מהעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully