וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הודו, גאורגיה וישראל יחקרו יחדיו את הפיגועים"

החוקרים יעמתו את החשודים שנתפסו עם החשד שמדובר בנקמה על חיסול מדעני הגרעין האירנים, כך לפי "טיימס אוף אינדיה". שר ההגנה האירני מכחיש ההאשמות: "לישראל אויבים רבים"

העיתון ההודי "טיימס אוף אינדיה" דיווח אמש (שלישי) כי הודו וגאורגיה יחקרו יחדיו את מתפקת הטרור שאירעו אתמול נגד שגרירויות ישראל, וכי ישראל כבר קיבלה הצעה להשתתף בחקירה. על פי חשיפת העיתון, בחקירה המשותפת יעמתו החוקרים את החשודים במעורבות בארגון הפיגועים בגאורגיה ובתאילנד שנעצרו כבר עם החשד שמדובר בנקמה על חיסולם של מדעני גרעין אירנים "בידי ישראל" כביכול.

פיצוץ מכונית בדלהי, ישראלית נפגעה, פברואר 2012. AP
זירת הפיגוע בניו דלהי/AP

בתוך כך, התייחס לפיגועים שר ההגנה האירני, אחמד וחידי, שאמר כי לישראל יש אויבים רבים ממחוזות רבים בעולם וכל אחד מהם יכול להיות מאחורי המתקפה - כך דיווחה סוכנות הידיעות האירנית IRNA. הדברים נאמרים כמובן בתגובה להאשמות ישראל כי אירן היא זו שעומדת מאחורי הפיגועים - האשמות שווחידי הכחיש מכל וכל.

וחידי אמר כי ההאשמות שישראל מפנה נגד אירן בכלל הן "חלולות" וכי ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, יווכח בסוף כי ההתבטאויות האלה חסרות תועלת לאורך זמן. הוא קינח באומרו כי "לישות הציונית אין מקום בעולם".

מזכ"ל האו"ם: "בהלם מהפיגועים"

המשנה לראש הממשלה, סילבן שלום, האשים אף הוא את אירן באחריות לפיגועים כשקיים פגישה עם מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, בניו יורק, בה אמר לו כי "על האו"ם לפעול בתקיפות נגד הניסיונות האירניים לבצע פיגועים והמצב הבלתי נסבל בו דיפלומטיים נמצאים בסכנת חיים". הוא הוסיף כי "ישראל רואה באירן ושותפתיה הטרוריסטיות אחראיות לפיגועים, ואנחנו יודעים מזה זמן על נסיונות אירניים לבצע פיגועים". באן הדגיש כי הוא "בהלם" נוכח התקפות הטרור כנגד דיפלומטיים ישראליים ו"מגנה אותן בחריפות". השר שלום הגדיר את המצב כ"רגע מכריע לאו"ם לממש את המנדט שלו לעצור את אירן ואת רצח העם בסוריה ולהביא את האזור לשקט ויציבות".

(עדכון אחרון: 23:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully