וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת התאומים: האב החשוד בהרג בנו יתאחד עם אשתו

14.2.2012 / 13:55

בית המשפט האריך בשבוע את מעצר הבית של האב, אולם הרשה לו להיפגש באופן חופשי עם בני משפחתו, מלבד בתו התינוקת. אחיו של האב: "גם אנחנו רוצים תשובות"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

לאחר שבועות ארוכים בהם הופרד מאשתו, יוכל כעת האב החשוד בהריגת בנו התינוק להתאחד איתה. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) בשבעה ימים נוספים את מעצר הבית של האב החשוד שטלטל את בנו למוות. על פי ההחלטה, הוא יורחק מבתו התינוקת ל-15 ימים, אולם יוכל להיפגש עם בני משפחתו באופן חופשי. כמו כן, יוטל עליו צו איסור יציאה מהארץ.

האב אשר מואשם בהתעללות והריגת בנו הפעוט, פברואר 2012. דרור עינב, דרור עינב
האב בבית המשפט, היום/דרור עינב, דרור עינב

האב הגיע היום לבית המשפט כשהוא עוטה זקן, ככל הנראה לאות אבל. אחיו אמר לוואלה! חדשות, כי "המשפחה מרגישה הקלה עם הצעד הזה היום. בני הזוג צריכים את האיחוד שלהם. סוף סוף יהיה להם זמן ונחת לעכל ולהתאבל על מה שקרה. אנחנו בעצמנו רוצים תשובות ומחכים לתוצאות הבדיקות הרפואיות שערכנו מטעמנו. כעת הכל בידי הפרקליטות. אנחנו מחכים להחלטה ומאמינים שיעשו את מה שצריך לעשות". ההורים אמרו בעבר כי לא יישבו שבעה על בנם עד שיתאחדו, וכעת יוכלו לעשות כן.

גורם המעורב בחקירה העריך בשבוע שעבר כי הפרקליטות תגיש כתב אישום נגד האב. "כעת אנחנו ממתינים ל'פלומבה' (החותמת הסופית - מ.ש)", אמר הגורם, "בדמות התוצאות הסופיות של דו"ח הנתיחה שלאחר המוות שבוצעה בתינוק. כידוע תוצאות הביניים מספיקות להארכת מעצר החשוד, אך לא להגשת כתב אישום", אמר הגורם. הוא ציין שחקירת האב לא הייתה קלה עבור החוקרים: "בכינו ביחד איתו בחדר החקירות. הרגע הקשה ביותר היה כאשר בישרנו להורים על מותו של בנם. זה היה רגע קשה גם עבורנו". עם זאת, מפרקליטות המדינה נמסר כי "התיק עדיין נמצא בעיצומה של חקירה וטרם התקבלה החלטה לגבי מי מהחשודים".

לקריאה נוספת על הפרשה
הערכה: כתב אישום יוגש נגד אביהם של התאומים
המשטרה: בידינו "אקדח מעשן" נגד אב התאומים
אם התאומים עברה פוליגרף - נמצאה לא דוברת אמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully