וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק נחנק בבית מטפלת בחיפה - ומת

קובי מנדל

13.2.2012 / 12:48

המטפלת וכן אמו של התינוק, בן 3 חודשים, גילו כי הוא הקיא והבהילו אותו לקופת החולים בשכונת אחוזה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת

טרגדיה בחיפה: תינוק בן שלושה חודשים מת הבוקר (שני) בחיפה, ככל הנראה אחרי שנחנק למוות. אמו של התינוק והמטפלת שטיפלה בו, ככל הנראה בביתה, גילו את מצבו הקשה והבהילו אותו למרפאה. למקום הוזעקו צוותים של מגן דוד אדום ממרחב כרמל. בתום פעולות החייאה קצרות, הם נאלצו לקבוע את מותו של התינוק.

בתחילה, עלה חשד כי מדובר במוות בעריסה. מאוחר יותר התברר כי לפני שהובהה התינוק לקופת החולים בשכונת אחוזה בחיפה, הוא הקיא. עדיין לא ברור אם התינוק מת מבליעת הקיא או מחפץ זר אחר שבלע קודם לכן. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות מותה של התינוק, והבהירו כי בשלב זה לא נפסלת אף אפשרות.

לפני חודש, נמצא תינוק בן חודשיים ללא הכרה במיטתו ביישוב רכסים. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו, וככל הנראה מדובר היה במוות בעריסה. הורי התינוק סיפרו כי שעה קודם לכן עוד היה ער ולאחר מכן כשניגשו אליו הבחינו כי אינו מגיב.

בחודש נובמבר של השנה שעברה מתה בפעוטון באריאל ליאל וסילביצקי, תינוקת בת שנה וחודשיים, שנחנקה למוות ואיבדה את הכרתה. אחת הגננות עוכבה לחקירה בחשד לרשלנות. מאוחר יותר עלה כי התינוקת ככל הנראה מתה מדלקת.


עוד בנושא
נובמבר, 2011: פעוטה מתה בגן באריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully