וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במרדף: הובילו מטען נפץ ונעצרו תוך כדי נסיעה

רמי שני

12.2.2012 / 17:00

לפני כשבועיים עצרו שוטרי המחוז הדרומי שני גברים תושבי דימונה, שהובילו במכוניתם מטען חבלה, שהורכב מלבנה וממנגנון הפעלה מרחוק. בצפו בתיעוד המעצר

ספק 500

(צילום: המחוז הדרומי במשטרה, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

פצצה בדרכים: שוטרי המחוז הדרומי הצליחו למנוע לפני כשבועיים פיגוע חבלני פלילי, כשעצרו שני עבריינים מדימונה בעת שהובילו מטען נפץ במכוניתם. השניים, איציק אסולין, בן 35, וישראל בסט, בן 26, נתפסו תוך כדי נסיעה בצומת בית קמה מצפון לבאר שבע, ובמכוניתם התגלה מטען שהורכב מלבנת חבלה ומנגנון הפעלה בשלט רחוק. המטען הורכב מיותר מחצי קילוגרם של חומר נפץ מסוג TNT, שאילו היה מתפוצץ, היה עלולה לגרום לפגיעות בנפש או לנזק משמעותי.

לשניים עבר פלילי בעייתי

החשודים, שדאגו להצטייד באפודי מגן אותם לבשו בעת הנסיעה, נלקחו לחקירה, בה בעיקר העדיפו לשמור על זכות השתיקה. במשטרה בוחנים אפשרות שלבנת החבלה הייתה בדרכה לפגוע ביריבים של החשודים, ונבדקות גם אפשרויות של ניסיון פגיעה באנשי מנהל או שלטון. לשניים עבר פלילי בעייתי.

כתב האישום שהוגש נגד אסולין ובסט מפרט חלק מפעולות המשטרה למעצרם. התברר כי בלשי היחידה עקבו אחריהם עד למרכז הארץ, הבחינו ואף תיעדו מפגשים חפוזים שלהם עם אנשים שמסרו להם פריטים שונים. יחד עם כתב האישום הוגשה לבית המשפט גם בקשה לעצור את השנים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

עוד בנושא:
חשד לרצח בבת ים: גופה ירויה נמצאה בגינה ציבורית
הרצח בחג המולד ביפו: הדקירה - בשל סכסוך נדל"ן
מצוד אחר חשוד ברצח ושוד בבאר יעקב, ומקרי שוד נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully