וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף ברצועת עזה; "פלסטיני נהרג ובנו נפצע"

12.2.2012 / 3:01

חיל האוויר תקף שלוש מנהרות ואתר לייצור אמצעי לחימה לאורך הרצועה, ומצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה מדויקת במטרות. הפלסטינים דיווחו כי בתקיפה נפגע קראוון, ואדם שגר בו נהרג

פלסטיני נהרג הלילה (ראשון) בתקיפת חיל האוויר ברצועת עזה מוקדם יותר - כך דיווחו אנשי בית חולים ברצועה, אליו הגיע הפלסטיני. כלי טיס של חיל האוויר ביצעו הלילה תקיפה של ארבעה יעדים לאורך הרצועה: שלוש מנהרות ואתר לייצור אמצעי לחימה, הממוקם בצפון הרצועה - כך אישר דובר צה"ל. עוד נמסר כי זוהתה פגיעה מדויקת ביעדי התקיפה, וכי היא תגובה לשיגור הרקטה וירי פצצות המרגמה ביומיים אחרונים לעבר ישראל.

על פי הדיווח הפלסטיני, ההרוג היה אדם מבוגר, בשנות ה-50 או ה-60 לחייו, שבמקצועו שמר על חווה במזרח העיר עזה. כפי הנראה, הקראוון בו גר נפגע בתקיפת חיל האוויר, ובנו הבוגר נפצע. לא ידוע מה מצבו של הבן.

בסוף השבוע חלה הסלמה במצב הבטחוני בדרום הארץ. הערב התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב שבדרום. לא דווח על נפגעים או על נזק. אזעקת "צבע אדום" נשמעה ביישובים באזור. אתמול ירו פלסטינים מרצועת עזה פצצת מרגמה לעבר ישראל, וכעשרה מבנים בקיבוץ במועצה האזורית חוף אשקלון ניזוקו מרסיסי הפצצה. איש לא נפגע. התושבים במקום התלוננו כי טרם לנפילת הפצצה, לא נשמעה התרעת צבע אדום באזור מגוריהם. במקביל, דיווחו כלי תקשורת ברצועת עזה כי שני פעילים מגדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, נפצעו קל בתקיפה של חיל האוויר בבית להיה בצפון הרצועה. מדובר צה"ל נמסר כי האירוע אינו מוכר.

האירועים מצטרפים ל"טפטוף" רקטות ופצצות מרגמה מרצועת עזה מאז תחילת השבוע. ברוב המקרים, אותרו נחיתות בשטחים פתוחים, ואיש לא נפגע. בסוף השבוע שעבר, נורו לעבר ישראל שמונה רקטות בערב אחד. במערכת הביטחון סבורים שלא מדובר בירי שנועד לחמם את הגזרה אלא במאמץ של גורמי טרור מעזה להוכיח כי יכולותיהם נשמרו ולא נפגעו.

10 מבנים ניזוקו מרסיסי פצמ"ר; דיווח על תקיפה בעזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully