וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביתה נמשכת: המגעים בין הצדדים יתחדשו מחר

ענת שלו

10.2.2012 / 16:10

לאחר שלא הצליחו במהלך היום להגיע להסכמה בנושא עובדי הקבלן הודיעו ההסתדרות והאוצר כי המגעים ביניהם יחודשו מחר בשעה 21:00. האוצר מבקש למנוע השבתת המשק בשנים הקרובות

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

האוצר וההסתדרות סיימו את דיוניהם היום (שישי) ללא פריצת דרך במגעים לסיים את השביתה הכללית במשק. בין הצדדים מצויים עוד מספר סעיפים במחלוקת. הנציגים יפגשו שוב מחר בתשע בערב במשרד האוצר בירושלים בניסיון לסיים את השביתה במשק לפני תחילת השבוע הבא.

אחד הסעיפים העיקריים סביבם נסובה המחלוקת בין הצדדים הוא הסעיף בו מבקש האוצר למנוע את השבתת המשק באותו נושא בתמורה להעלאת שכר עובדי הקבלן. "איננו רוצים לפגוע בעבודה המאורגנת אבל אנחנו מבקשים לאפשר שקט בנושא בשנים הקרובות, אמר אילן לוין הממונה על השכר במשרד האוצר.

השביתה הכללית במשק נמשכת, הזבל נערם ברחובות תל אביב. דרור עינב
השביתה נכנסה היום ליומה השלישי/דרור עינב

בתוך כך, קרא בנק ישראל להפסקה המיידית של השביתה. "יש לצפות כי לאחר שיושג הסכם בנושא, יוגדר פרק של כמה שנים שבו המשק לא יהיה נתון לאיום מחודש של שביתה באותו עניין", נמסר בהודעת הבנק. "בינתיים השביתה גורמת נזק רציני למשק הישראלי וחבל מאוד שבתקופה זאת אנו מקשים עוד יותר על המשק. יש מקום להפסיק מיידית את השביתה על רקע ההתקרבות בעמדות בין שני הצדדים", נמסר.

השביתה הכללית נכנסה היום ליומה השלישי. המשא ומתן בין הצדדים נמשך במהלך היום בלשכתו של יושב ראש ההסתדרות עופר עיני בבית ההסתדרות בתל אביב. נמל התעופה בן גוריון ימשיך לעבוד כרגיל, ונמלי הים חזרו לפעילות, לאחר שביקשו מההסתדרות לאפשר להם להעביר סחורות.

עוד על השביתה הכללית במשק:

השביתה הכללית במשק נמשכת, המגעים יתחדשו בצהריים
ההסכם המסתמן עם האוצר: שיפור תנאי עובדי הקבלן
יומיים של שביתה - נזק של חצי מיליארד שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully