וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית משעשעת בבריטניה: שוטר רדף אחרי שוטר

שני השוטרים נענו לקריאה והגיעו לאותו מקום, כשאחד מצויד במצלמה ששידרה לחבריו ביחידה. במצלמה נקלטה דמות חשודה, ובתום המרדף אחריה גילה השוטר כי הוא לא אחר מהשוטר השני

עבודתם של השוטרים קשה ותובענית, אך מדי פעם ישנם רגעים קומיים: שוטר זוטר מיחידה משטרתית נקרא לאזור שנפגע משורה של פריצות, לא ידע כי שוטר נוסף הגיע גם הוא למקום והפעיל מצלמת וידאו שתעזור לו בחיפושים אחר הפורצים. אותו שוטר דיווח ליחידה שלו כי הוא קולט "תנועות חשודות", כך דווח בעיתון הטלגרף.

השוטרים ביחידה המשיכו לעקוב אחר המצלמה, ובו בזמן הורו לשוטר שבשטח לצאת לסיור רגלי בעקבות "החשוד", ואכן כך הוא עשה. בתום 20 דקות של מרדף, גילה השוטר כי אותו "חשוד" הוא לא אחר מהשוטר הזוטר, שגם הוא, כמוהו, הגיע למקום כדי לאתר את הפורצים, מה שגרם להם להתגלגל מצחוק.

"קיבלתי דיווח על גבר חשוד באחד הרחובות. הפעלתי טלוויזיה במעגל סגור, ובכל פעם 'החשוד' זינק לסמטה מצד אחר", סיפר השוטר שביצע את "המרדף".

מקור משטרתי דיווח כי "לאחרונה אנחנו עדים למקרים מצחיקים רבים, אבל לוקחים אותם ברוח טובה". הוא הוסיף כי "תפקיד השוטר הוא רציני ותובעני, לכן כולנו יכולים ליהנות מדי פעם מרגעי הקלה שכאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully