וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסלנד סוערת מתיעוד "התולעת הענקית שבנהר"

כמו בלוך נס: בנהר בצפון מזרח איסלנד צולם סרטון החובבים המתעד דבר הנדמה כיצור ימי גדול בלתי מזוהה, שתושבי המקום מאמינים כי הוא-הוא המפלצת האגדית ששמה נקשר באגם

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

המפלצת מלוך נס נוסח איסלנד: האם יש תולעת ענקית בנהר? סרטון חובבים שצולם ביום חמישי שעבר בנהר ג'וקולסה שבצפון מזרח איסלנד, המתעד דבר הנדמה כיצור ימי גדול ובלתי מזוהה הנע במים, מסעיר את תושבי האי. הסרטון שצולם בידי תושב האזור, הועלה עוד באותו היום לאתר רשות השידור האיסלנדית, והפך מיד ללהיט ברשת עם צפיות רבות מכל רחבי העולם.

ממש כמו בלוך נס שבסקוטלנד, התפתח סביב אגם לגארפליוט - אליו נשפך הנהר - מיתוס בן מאות שנים לפיו במעמקי מצולות האגם חיה תולעת ענקית. האזכור הראשון של המפלצת המימית הופיע כבר בשנת 1345, ולפי המסורת המקומית, היא נהגה לירוק רעלים מתוך האגם ולהרוג בני אדם ובעלי חיים. הפורענות הזו נמשכה עד ששני גיבורים הצליחו לקשור את זנבה של המפלצת לתחתית האגם, אבל לא לחסלה באופן סופי.

אלו המאמינים בסיפור רואים בצילומים החדשים הוכחה נוספת לקיומה של המפלצת האגדית. מנגד, הספקנים טוענים כי בסרטון רואים בסך הכל חתיכת רשת שנפלה אל מימי הנהר הקפואים.

  • עוד באותו נושא:
  • איסלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully