וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בחג האילנות: "הממשלה הובילה מהפכה ירוקה"

טל שלו

8.2.2012 / 17:26

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף בצהריים בנטיעת עצים בבאר-שבע וחנך פארק ששטחו עולה על חמשת אלפים דונם. "הפארק כבר מעלה את ערך הנדל"ן באזור", אמר יו"ר קק"ל שטנצלר

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף בצהריים (רביעי) בטקס נטיעת עצים בבאר-שבע. "ראש השנה לאילנות הוא גם יום חג ל'מהפכה הירוקה' שהממשלה מובילה וששמה את ישראל על מפת איכות הסביבה הבינלאומית", אמר נתניהו ונטע עץ חרוב.

ראש הממשלה ויו"ר קק"ל נוטעים עצים בט"ו שבט, בפארק נחל בבאר שבע, פברואר 2012. דרור ארצי, קק"ל, ספק 500
"על מפת איכות הסביבה". נתניהו נוטע/ספק 500, דרור ארצי, קק"ל

כמו כן, הניח ראש הממשלה אבן פינה לאגם פארק נחל באר-שבע, שישתרע על פני 5,200 דונמים ולאורך שמונה קילומטרים ויכלול אגם גדול, מתקני ספורט ואמפיתיאטרון ענק, ואמר כי בכך אנו "מבטיחים עתידנו, באר-שבע והנגב זה העתיד".

יו"ר הקרן הקיימת לישראל, אפי שטנצלר, אמר לנוכחים כי "אם ניכשל במבחן פיתוח הנגב, ייכשל המפעל הציוני כולו. לא ייתכן שהנגב, שמהווה 60% משטחי המדינה ומתגוררים בו רק 8% מהתושבים, ימשיך להיות החצר האחורית של ישראל. אם השתיל שאנו נוטעים היום לא ילבלב, תהפוך ארצנו כולה לשממה". עוד התחייב שטנצלר כי "קק"ל תרכוש קרקעות נוספות בנגב ותכין תשתיות למגורים ולתעשייה בערים ותכשיר קרקעות לחקלאות". השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, שגם השתתף בטקס, הבטיח להפוך "את באר-שבע לעיר הגדולה הירוקה בישראל".

עוד בנושא:
לפני ט"ו בשבט: פרו-פלסטינים מקדמים חרם על קק"ל
מחקר: נטיעת עצים אינה מסייעת לקירור כדור הארץ
אז למה לא כל יום ט"ו בשבט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully