וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: כלא את בת זוגו, תקף באכזריות ותלש אזנה

קובי מנדל

8.2.2012 / 17:12

בן 36 מהצפון מואשם בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה וכליאת שווא של בת זוגו, זאת לאחר שהכה אותה קשות, ניסה לחנוק אותה, דרך עליה, נשך אותה בפניה וגרם לה פצעים עמוקים

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב הצפון בן 36 בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה וכליאת שווא לאחר שעל פי כתב האישום נעל את בת זוגו בביתם, נשך אותה בפניה ותלש כך חלק מאזנה. תקיפת האישה אירעה בחודש שעבר כתוצאה מוויכוח שהתפתח בין השניים, במהלכו תפס הנאשם את ראשה של בת זוגו בשתי ידיו והפיל אותה בכוח על הרצפה. עוד עולה מכתב האישום כי לאחר מכן מנע ממנה הנאשם לקום והחל לנשוך אותה בפניה בחוזקה מספר רב של פעמים ואף המשיך על אף שדם זב מפצעיה והיא זעקה מכאבים, עד שתלש חלק מהאוזן ונפערו בפניה פצעים עמוקים ושותתי דם.

התקיפה לא הסתיימה בזה, ובהמשך, כך על פי כתב האישום, הנאשם הוציא מהמגירה שבחדר השינה סכין המשמשת לחיתוך בשר, כיוון אותה לעבר בת זוגו. בעוד שניסתה להתגונן, החזיקה את ידו בה אחז בסכין ובמטרה לשחרר את אחיזתה נשך אותה הנאשם בחוזקה באצבע ותוך כדי המאבק ביניהם הסכין נשברה.

לאחר מכן ניסה הנאשם לחנוק בידיו את בת הזוג, שהגישה בהמשך תלונה במשטרה, ולאחר שהצליחה להשתחרר הוא דרך על צווארה. על פי כתב האישום הוא המשיך בתקיפה האכזרית ותפס בחבל שהיה בבית והיכה באמצעותו בגבה של המתלוננת. לאחר זמן קצר נשמעו דפיקות בדלת, המתלוננת שכנעה את הנאשם שאלו ילדיהם, הבטיחה שלא תספר לאף אחד על כך שהרביץ לה, ואז הנאשם נעתר לבקשתה ופתח את הדלת ושכנים נכנסו לדירה, על כן נאלץ לחדול מההתעללות. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד באותו נושא:
עשר שנות מאסר לרוצחת בעלה? המתעלל: "אהבה אותו"
חשד: מטפלת מהפיליפינים התעללה בקשישה בה טיפלה
הזוג מקלקיליה כלא הילדה כי "הפריעה להם להתייחד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully