וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מכחיש הקדמת הבחירות: "לא ממהר לאף מקום"

פנחס וולף

7.2.2012 / 20:26

לאור אווירת הבחירות, ובניגוד להערכה במערכת הפוליטית, אמר ראש הממשלה כי הוא "לא מוציא מכלל אפשרות שנגיע לסיום הכהונה". על אירן: "לא מעט מהלחץ הבינלאומי - בזכותי"

ראש הממשלה מרגיע את השמועות על הקדמת הבחירות: בראיון שהעניק היום (שלישי) לערוץ הכנסת, אמר בנימין נתניהו כי הבחירות "לא יהיו אחרי נובמבר 2013". עוד הוסיף נתניהו בראיון שנערך לרגל יום ההולדת ה-63 של המשכן, שייחגג מחר, בט"ו בשבט, כי הוא "לא ממהר לשום מקום ולא מוציא מכלל אפשרות שנגיע לתאריך". על אף דבריו של ראש הממשלה, ההערכה במערכת הפוליטית היא שהבחירות ייערכו בין אוקטובר 2012 לינואר 2013.

נתניהו התייחס גם לפטפטת בשבועות האחרונים על תקיפה אפשרית באירן ואמר כי "יש הרבה מאוד פטפטת מיותרת והנחיתי את השרים להירגע". הוא הוסיף כי "הלחץ הבינלאומי שמופעל על אירן, הוא לא מעט בזכות הלחץ שאני מפעיל".

ואילו בנוגע לחוק טל, נושא שנתניהו נמנע עד כה מלהביע לגביו עמדה ברורה, הבטיח ראש הממשלה כי "לא נאריך את חוק טל בחמש שנים". "יש בעיה של חלוקת הנטל. כל אחד מבין את זה", אמר נתניהו אך סייג זאת באמירה כי "מצד שני, לא צריך לקרוע את החבל. החיים במדינה הם לא שחור ולבן, יש גם שטחי אפור ובשנים האחרונות יש עליה משמעותית בגיוס של חרדים".

יום הולדת לבית המחוקקים - הכנסת תפתח למבקרים

לאור חגיגות יום ההולדת של הכנסת, המשכן יפעל במתכונת חג. במקום פעילותן השוטפת של ועדות הכנסת, ייערכו כינוסים שונים ותהיה אפשרות לקהל לבקר ולהשתתף בפעילויות שונות. בין היתר, כלבי משמר הכנסת יערכו תצוגה לקהל ברחבת הכנסת, יו"ר הכנסת ראובן ריבלין יעביר שיעור אזרחות לתלמידים, חברי כנסת יקיימו עימותים מיוחדים בנושאים בוערים שעל סדר היום וחברי כנסת אחרים יקריאו סיפורים לילדים וישוחחו עימם. "מטרת ה'בית הפתוח' היא לחגוג את יום הולדתה של הכנסת באופן שיקרב את הציבור לכנסת, לתפקידה הייחודי ולפעילותה", הסביר ריבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully