וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב הוצבה אבטחה על ח"כ גלאון מחשש לפגיעה בה

פנחס וולף

6.2.2012 / 20:13

חודש לאחר שהצמידו לח"כ זהבה גלאון אבטחה בשל איומים על חייה, החליט משמר הכנסת לשוב ולאבטחה. ההחלטה התקבלה לאחר שאלמונים חשודים שחיפשו אחריה במטה הבחירות שלה

שני אלמונים לבושי שחורים הגיעו היום (שני) למטה הבחירות של המתמודדת לראשות מרצ, ח"כ זהבה גלאון, חיפשו אחריה, שאלו מתי היא צריכה להגיע ובחנו את הכניסות למבנה. בקרב הנוכחים במקום התעורר חשש שמדובר בהיערכות לקראת ניסיון לפגוע בה. רק לפני עשרה ימים הוסרה האבטחה שהוצמדה עליה בעקבות איומים על חייה והיא התבקשה להודיע לקצין הכנסת על כל דבר חשוד. גלאון דיווחה על האירוע, קצין הכנסת שלח למקום ניידת משטרה והחליט לחדש את האבטחה הצמודה לחברת הכנסת. "חידוש האיומים על חיי לא ירפה את ידי במאבק העיקש והמתמיד על דמותה וצביונה של הדמוקרטיה הישראלית", אמרה לאחר מכן גלאון.

לפני כחודש בלבד החליט משמר הכנסת להצמיד לחברת הכנסת ממרצ אבטחה, לאחר שקיבלה מידע מהמשטרה ומהכנסת לפיו ישנם איומים על חייה מצד גורמי ימין קיצוניים. גלאון אמרה אז כי "זה חלק מאותה רוח רעה שמנסים לסתום את הפה על ביקורת נגד פעולות של הימין הקיצוני המתנחלים", והוסיפה כי "לא יסתמו לי את הפה ולא יפסיקו את היוזמות שלי נגד המתקפה הזאת". לצד זאת הבהירה כי האיומים לא הגיעו אליה, אלא מדובר כאמור במידע שהגיע למשטרה ולמשמר הכנסת. כאמור, לפני כעשרה ימים הוסרה אבטחה זו.

באותה עת הביעה גלאון את אכזבתה מראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה כי "אני מצטערת שהרוח הזאת לא נחסמת על ידי ראש הממשלה, וזה משפיע. מנסים לסתום את הפה למי שמעז לפתוח את הפה. אני הדוברת הבולטת בכנסת של השמאל, שמגנה על חברה דמוקרטית פלורליסטית".

לפני חודש: בעקבות איומים על חייה: אבטחה צמודה לח"כ גלאון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully