וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכומי ההגנה במשפט אולמרט: "חוסר ארגון אינו מרמה"

גלעד גרוסמן

6.2.2012 / 13:28

לטענת ההגנה במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בפרשת "ראשונטורס", אולמרט לא התערב במימון נסיעותיו ולא פעל להשגת מימון לנסיעותיהם של בני משפחתו. "המציאות היא לא שחור לבן"

"מי שהוצג כנהנתן התגלה כאדם שטס באמצע הלילה, נוחת בשעות הבוקר, מנהל יום של פגישות ובאותו היום חוזר לארץ" - כך אמרה היום (שני) עורכת הדין נוית נגב, פרקליטתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בשלב סיכומי ההגנה במשפט שלו ושל ראש לשכתו שולה זקן.

שלב ההגנה החל עם התייחסות לפרשת "ראשונטורס". עו"ד נגב אמרה במהלך הדיון היום כי היא לא מתכחשת לנסיעות עם עודפי מימון, אולם לקחה על עצמה את התפקיד להסביר מה באמת קרה. "התמונה שהתבהרה היא שונה לחלוטין מזו שהוצגה בתחילת המשפט, לפיה הייתה שיטה לנהל נסיעות במטרה לממן נסיעות פרטיות ושידרוגים לגברת אולמרט. המציאות היא לא שחור לבן. היו נסיעות שהסתיימו בחוסר מימון, כך שטענת התביעה אינה נכונה - חוסר ארגון אינו מרמה", אמרה נגב.

היא אמרה עוד כי בלשכתו של אולמרט הייתה הפרדה מוחלטת בין נסיעות פרטיות לנסיעות עסקיות ואם היו טעויות מדובר בטעויות אנוש. כמו כן, טענה עו"ד נגב כי אין מסמכים המוכיחים שאולמרט התערב במימון נסיעותיו וכי לא מוכח שפעל להשגת מימון עבור בני משפחתו, אלא שהם מימנו את נסיעותיהם מכיסם.

עוד על פרשת "ראשונטורס"
אישום נגד בעלי "ראשונטורס": סייע לאהוד אולמרט
התובע בפרשת ראשונטורס: אולמרט רימה ושיקר
בנו של אולמרט העיד: "הוריי חיו בדוחק כלכלי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully