וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה נפלה מעמדת החתלה ונחבלה; "הגננת הסתירה"

5.2.2012 / 10:55

שלוש גננות נעצרו לאחר שאם אחת הפעוטות גילתה חבלות בראשה של ביתה, שהתבררו כשבר בגולגולת. בחקירה התברר כי הפעוטה נפלה משידת ההחתלה בגן והגננות לא דיווחו. מצבה בינוני

חשד לרשלנות בפעוטון בתל אביב: שלוש גננות נעצרו ביום חמישי שעבר לאחר שפעוטה בת תשעה חודשים שהייתה בגן, נפלה משידת ההחתלה ונפצעה בראשה באורח בינוני. אחת מהן חשודה ברשלנות ואילו השתיים האחרות חשודות בשיבוש הליכי חקירה, לאחר שעל פי החשד מסרו גרסה לא נכונה להתרחשויות בגן.

המקרה אירע בגן ילדים בשכונת בבלי בתל אביב. בשעה שאחת הגננות טיפלה בפעוטה על משטח ההחתלה, נפלה התינוקת ונחבטה בראשה. הגננת אמנם עדכנה את אמה של התינוקת שבתה נחבלה, אך לא פירטה כי נפלה מהשידה והפעוטה לא קיבלה טיפול רפואי ונשארה בגן.

אחר הצהריים הבחינה אמה של התינוקת בחבלה בראשה של בתה ופנתה לרופאת המשפחה, שהמליצה לקחת אותה לבית החולים. התינוקת פונתה לבית החולים לילדים "דנה" באיכילוב, שם אובחנה כסובלת משבר בגולגולת ואושפזה במצב בינוני. בית החולים עדכן את המשטרה במקרה, שהחלה בחקירת הנסיבות.

חוקרי תחנת תל אביב צפון עיכבו את הגננת, את מנהלת הגן ועובדת נוספת לחקירה. על פי החשד, השלוש תיאמו ביניהן גרסאות וניסו בחקירתן למסור עדות לא נכונה להתרחשויות. שלושתן שוחררו בתנאים מגבילים. המשטרה מייחסת לאחת מהן גרימת חבלה בהתרשלות ולשתיים האחרות שיבוש הליכי חקירה.

מקרים דומים מהעת האחרונה

אישום: הגננת שכחה פעוט ברכב - וגרמה למותו
ההרעלה בצהרון בשרון: גננות עוכבו בחשד לרשלנות
פעוטה נפלה מגובה חמש קומות - ונפצעה קל בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully