וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת התאומים: האב שוחרר ממילואים בהמלצת קב"ן

הראיות נגד הזוג החשוד בהריגת בנו ממשיכות להצטבר: בקול ישראל דווח כי נקבע שהאב אינו כשיר נפשית לשרת במילואים וכי השתמש בסמים כשטיפל בילד. האם נכשלה בבדיקת פוליגרף

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

בזמן שהחקירה נגד שני ההורים החשודים בהריגת בנם נמשכת, הבוקר (חמישי) נחשף מידע חדש על אודות האב, שעשוי להסביר מדוע המשטרה ממשיכה להחזיקו במעצר.

לפי דיווח ברשת ב' של קול ישראל, האב, שמעצרו הוארך אתמול בחמישה ימים נוספים, שוחרר משירות מילואים פעיל בהמלצת קצין בריאות נפש. כמו כן, דווח כי מחקירתו עלה כי הוא עשה שימוש בסמים בתקופה שבה טיפל בילד, בן ארבעה חודשים במותו.

גם נגד האם מצטברות ראיות נוספות: אמש היא נכשלה בכמה שאלות בבדיקת גלאי שקר, אחרי שנתיחה שבוצעה בגופת התינוק, העלתה כי מותו נגרם משברים בגולגולת. לטענת המשטרה, השברים הטריים הם תוצאה של חבלה ולא נגרמו מחיסון, כשלים גנטיים או מחלה כפי שטענו ההורים להגנתם.

בין היתר, האם נמצאה דוברת שקר כשנשאלה האם הבחינה שבעלה פגע בזוג התאומים או שמעה דבר-מה בנושא. היא נמצאה דוברת שקר גם כשנשאלה אם הבחינה בעצמה בפגיעה בתינוקות, ובשאלות נוספות הקשורות לפגיעה בתינוקות.

המשפחה שלחה דגימות מהנתיחה למכונים חיצוניים בחו"ל

במהלך הדיון אתמול בבית משפט השלום בתל אביב, בו הוארך מעצרו של האב, אמר השופט אביחי דורון כי אין ראייה חותכת לחשדות כלפי האב, "פרט לעובדה שהמנוח ככל הנראה נפטר כתוצאה מפעולה פיזית שבוצעה בו ולא כתוצאה ממחלה גנטית או מתרגילי יוגה כאלו ואחרים". מנגד, הוא הבהיר כי "המאזן הראייתי ככל הנראה נוטה יותר לחובת החשוד, מאשר לחובתם של אחרים".

בדיון נאמר כי האב אינו מגיב בחקירה לתוצאות הנתיחה שהטיחו בו החוקרים. אחרי הנתיחה התקיימה הלוויתו של הבן, בהשתתפות שני ההורים. המשפחה הודיעה כי שלחה דוגמאות מהנתיחה לבדיקה במכונים בחו"ל.

פרשת התאומים - כותרות נוספות
האם עברה בדיקת פוליגרף - ונמצאה לא דוברת אמת
המשטרה: הפעוט מת משברים בגולגולת, לא ממחלה
הבן שמת הובא למנוחות, האב שוחרר ממעצר להלווייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully