וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קופצים מקומה רביעית" - הקריאה לשריפה בבאר יעקב

1.2.2012 / 0:07

מגן דוד אדום פרסם את הקלטת שיחת הטלפון בה הזעיקו דיירי הבניין שעלה הלילה באש בבאר יעקב את כוחות הארגון. "קפצתי מהקומה הראשונה עם הילדות", סיפרה אישה למוקדנית מד"א

רויטרס

הקלטות שיחת הטלפון הראשונה שהזעיקה את כוחות מגן דוד אדום לזירת השריפה הלילה בבית דירות בבאר יעקב חושפות את האימה שחשו דיירי הבניין שעלה באש. מגן דוד אדום פרסם אמש (שלישי) את ההקלטות בהן נשמעת אישה בצדו השני של קו הטלפון כשהיא שרויה בלחץ: "אנשים קופצים כאן מהחלונות, דחוף דחוף אמבולנס", זעקה האישה בטלפון. "גברת, מה את רואה?", שאלה המוקדנית, "אנשים קפצו מהקומה הרביעית, הם מפחדים, יש כאן תינוקות בקומה רביעית".

המוקדנית של מגן דוד אדום שאלה את האישה: "מישהו קופץ מהקומה הרביעית? כמה אנשים קפצו?". האישה בצדו השני השיבה: "יש שם מישהו שוכב על הרצפה, אני קפצתי מהקומה הראשונה עם הילדות, את לא יודעת מה הולך פה, אלוהים". המוקדנית ניסתה לברר כמה דיירים יש בבניין וכמה נפגעים מזהה האישה. "לא יודעת", השיבה המתקשרת, "כבר חצי שעה אנשים כאן שואפים עשן".

מבדיקה ראשונית עולה כי השריפה, שפרצה בסביבות השעה 2:00 בחדר המדרגות של הבניין, פרצה כפי הנראה כתוצאה מקצר חשמלי במקום או מהצתת חפץ כלשהו בתחתית הבניין. כ-40 בני אדם נפגעו בשריפה שפרצה בבניין המגורים בן ארבע הקומות. צעיר בן 20 נפגע באורח קשה משאיפת עשן ופונה לבית החולים כשהוא מונשם. שישה בני אדם נפגעו באורח בינוני והיתר נפגעו באורח קל, רובם משאיפת עשן וחלקם מכוויות קלות.

(עדכון ראשון: 21:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully