וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניר בלאסן, שנהרג באוסטרליה, יובא מחר למנוחות

קובי דוד

31.1.2012 / 13:08

"אני עדיין לא מאמינה שאנחנו הולכים מחר לקבור את שניר, זה סיוט שמסרב להסתיים", אמרה אמו של הצעיר שנמצא ללא רוח חיים כשסכין נעוצה בחזהו בדירת חברתו בעיירה הובארט

שבועיים לאחר שנמצא המטייל הישראלי שניר בלאסן ללא רוח חיים, כשסכין נעוצה בחזהו בדירה בעיירה הובארט בטסמניה שבאוסטרליה, המטוס הנושא את גופתו צפוי לנחות מחר (רביעי) בארץ. מאז ה-14 לינואר, אז הגיעו השוטרים לבית הוריו של שניר בפתח תקווה והודיעו להוריו, דפנה וסימון, על הנורא מכל - הם נאלצו להתאבל על מותו עוד בטרם קברו אותו וגייסו מאמצים רבים על מנת להטיס את גופתו לארץ כמה שיותר מהר.

גופתו של שניר בן ה-23 הוטסה היום מהעיירה האוסטרלית בה נרצח, תנחת בתאילנד ומשם תגיד לארץ. אביו סימון ואחיו עידן יגיעו מחר לנמל התעופה בן גוריון ויקבלו בצער את גופתו. "עשרה חודשים לא נפגשנו", סיפרה אמו בכאב, "אני עדיין לא מאמינה שאנחנו הולכים מחר לקבור את שניר, זה סיוט שמסרב להסתיים". לאחר שגופתו תנחת בארץ, היא תצא ישירות אל עיר הולדתו, פתח תקווה, ומשם אל בית העלמין בצומת סגולה, שם תתקיים ההלוויה.

שניר בלאסן חשוד שהתאבד באוסטרליה, ינואר 2012. באדיבות המשפחה
"המעגל עדיין לא נסגר, רק שנדע מה בדיוק קרה שם נוכל להיות רגועים יותר". שניר בלאסן/באדיבות המשפחה

מאות חברים קרובים ובני משפחה ילוו את שניר בדרכו האחרונה יחד עם משפחתו המצומצמת. "אנחנו מחכים כבר לעבור את מחר", הוסיפה האם בכאב. לדבריה, בשלב זה הם אינם יודעים פרטים נוספים על נסיבות מותו. "המעגל עדיין לא נסגר, רק שנדע מה בדיוק קרה שם נוכל להיות רגועים יותר. עדיין לא קיבלנו שום פרטים חדשים ממצאי הנתיחה של הגופה, אין לנו שום מידע חדש. אנחנו מאמינים בדרך שלנו ובטוחים שמשהו לא טוב קרה שם", אמרה.

"בטוחים שמשהו לא טוב קרה שם"

בן דודו של שניר, לירן, הבהיר בשבוע שעבר כי במשפחה מסרבים לקבל את המסקנה של השוטרים האוסטרליים: "אין מצב שבעולם ששניר התאבד". בתחילה משפחת בלאסן ניסתה להאשים את חברתו של בנה ברצח, אך מדבריו של בן דודו עולה כי כעת הם לא ממהרים לחרוץ גורלות. "שניר היה בבית שלה כשזה קרה. אנחנו לא בית משפט, ויודעים שהוא לא מסוגל להתאבד - הוא בן אדם שמח ואופטימי".

שניר בן ה-23 השתחרר משירות קרבי לפני כשנתיים. לפני כשמונה חודשיים הוא החליט לצאת לטיול באוסטרליה ולחזור לארץ לאחר שנה, כדי להתחיל בלימודיו האקדמיים. במהלך ארבעת החודשים הראשונים שניר טייל ועבד בעבודות מזדמנות, לאחר כארבעה חודשים הוא התאהב בתושבת המקום, אישה גרושה עם שני ילדים, שהציעה לו מגורים ועבודה. בלאסן היה אמור לחזור לארץ בחודש מרץ הקרוב. משפחתו ציפתה לו בכיליון עיניים, והוא אף ניסה להקדים את הטיסה כדי לשוב לארץ מוקדם יותר, אך לא הצליח.

משפחת הישראלי שנהרג באוסטרליה: הוא לא התאבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully