וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האב הטיח את ראש בתו בכיור, והשאיר לה סכין שתתאבד"

גלעד גרוסמן

31.1.2012 / 10:02

כתב האישום שהוגש נגד האב מקלקיליה החשוד שכלא בתו באמבטיה במשך 10 שנים ונגד בת זוגו, חושף מסכת התעללות קשה במיוחד. הם נאשמים שכלאו אותה, היכו אותה והעבידו אותה בפרך

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד חסן מלחם, תושב קלקיליה בן 48 ונגד אשתו, חנאן, בת 44 הנאשמים בהתעללות, בכליאת שווא ובניסיון לשדל לעבדות, לאחר שלטענת הפרקליטות נהגו לנעול את בתו של הגבר בחדר האמבטיה במשך כ-10 שנים מאז הייתה בת 11.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אליאנה דניאלי, כשהגיעה הילדה לכיתה ה' החליטו בני הזוג שהיא תפסיק ללכת לבית הספר. השניים נאשמים שכלאו אותה במקלחת ומנעו ממנה להיפגש עם בני משפחתה, כולל עם אמה, שהייתה אשתו הקודמת של האב. הם נאשמים שנהגו לפתוח את דלת המקלחת רק לאחר חצות ובשעות הבוקר למספר שעות, זאת כדי שהבת תוכל לעסוק בעבודות הבית. בשלב מסויים עברו בני המשפחה להתגורר בקלקיליה, ושם על פי כתב האישום, נכלאה הילדה בחדר שחלונותיו נאטמו בקרשים כדי שלא תראה את הנעשה מחוץ לחדר. כשעברו לבית אחר שוב נכלאה במקלחת כשהאב אוטם את החלון.

האם החורגת, חנאן מלחם, החשודה בכליאת בתו של בן זוגה 9 שנים בביתם שבקלקיליה, בהארכת מעצר, ינואר 2012. דרור עינב
על פי כתב האישום, נכלאה הילדה בחדר שחלונותיו נאטמו בקרשים כדי שלא תראה את הנעשה מחוץ לחדר. כשעברו לבית אחר שוב נכלאה במקלחת כשהאב אוטם את החלון. אשתו של האב בבית המשפט, היום/דרור עינב

לטענת הפרקליטות, לילדה ניתנה שמיכה אחת, עליה ישנה ובה התכסתה, ללא מזרון, בעוד שילדיהם המשותפים של בני הזוג ישנו בחדריהם. הילדה יצאה מהמקלחת רק כדי לבצע עבודות ניקיון ובישול, כשלטענת הפרקליטות האב איים לרצוח אותה אם תנסה להימלט. עוד נכתב בכתב האישום, כי כשהאב היה מתגלח האישה הייתה צועקת לו שישאיר את סכין הגילוח במקום, כדי שהבת תוכל להתאבד.

עוד עולה מכתב האישום כי האישה נהגה להסית את האב נגד בתו וגרמה לו להכותה ולהשפילה, כשהוא גם הטיח את ראשה בכיור המקלחת עד שנשבר וכיבה עליה סיגריות. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. "במשך שנים ארוכות לא השכילו הנאשמים להבין את הזוועה, מנעו מהמתלוננת לראות אור יום ומשפחה ולא שחררוה, עד שהגיעה המשטרה הפלסטינית לעשות כן", נכתב בכתב האישום. לטענת התביעה, בני הזוג הודו בכליאתה למספר שעות בשבוע, מכיוון שלטענת אביה אשתו לא רצתה לחיות איתה.

עוד טוענים בפרקליטות שהוריה ואחיה של האישה ניסו לשבש את החקירה וניסו לשכנע את הבת לחזור בה מתלונתה תמורת תשלום.

עוד באותו נושא:
הזוג מקלקיליה כלא הילדה כי "הפריעה להם להתייחד"
האב שכלא את בתו 9 שנים בקלקיליה עצור בישראל
אב מקלקיליה כלא את בתו באמבטיה במשך 9 שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully