וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מאורגנת? עוד 8 חיילים נעצרו בחשד לסחר בסמים

29.1.2012 / 20:14

בסך הכל נעצרו בפרשת הסחר בסמים 15 חיילים, כולם מתל אביב, רובם לוחמים ביחידות מובחרות בצה"ל. גורמים צבאיים מעריכים: לא כולם נעצרו, יידרשו מעצרים נוספים

פרשת הלוחמים החשודים בסחר בסמים מתרחבת: גורם המצוי בפרטי הפרשה מסר הערב (ראשון) לוואלה! חדשות כי שמונה חיילים נוספים, כולם מתל אביב, נעצרו בחשד למעורבות בפרשה. לדברי הגורם, השמונה חשודים בשימוש וסחר בסמים. כעת עומד מספר העצורים על 15 חיילים, אולם גורמים צבאיים מעריכים כי לא כל המעורבים בפרשה נעצרו וכי יידרשו מעצרים נוספים.

בין השמונה שנעצרו בשעות האחרונות נמנים לוחמים וחיילי מנהלה בין היתר מחטיבת הנח"ל ומחיל השריון. חלק מהם נעצרו בבסיסים וחלקם בבתיהם. השוטרים אף ערכו חיפושים בבתי החשודים ועל פי ההערכות, בהמשך יידרשו החיילים לעבור בדיקות שתן על מנת לגלות שאריות סמים בגופם. מחר יובאו כל ה-15 לדיונים בהארכת מעצרם.

שבעה חיילים נוספים, לוחמים ביחידות מובחרות, נעצרו מוקדם יותר היום בשכונת צהלה בעיר. השבעה חשודים בסחר ובשימוש בסמים בדומה לשמונה הנוספים שנעצרו אחר הצהריים. עורכי הדין בני קוזניץ ועידן פסח, המייצגים חלק מהחשודים, מסרו כי "מחר תתבצע הארכת מעצר ורק אז נגיב לגופו של עניין". חלק מהחשודים מיוצגים גם על ידי עו"ד אילן כץ.

לדברי גורם המעורה בפרטי הפרשה, לידי המשטרה הצבאית החוקרת הגיע מידע מודיעיני שבעקבותיו נעצר החשוד הראשון. לטענת הגורם, במהלך חקירתו הסגיר החשוד פרטים על חיילים נוספים המעורבים בפרשה, והראיות הנוספות שנאספו סייעו לביצוע המעצרים הנוספים. חלק מהחשודים מכחישים את החשדות נגדם, אולם לדברי הגורם, חלקם גם הודו בחשדות אולם טענו כי לא השתמשו בסמים במהלך שהותם בבסיסים אלא בביתם בלבד.

עוד בנושא
7 לוחמי יחידות מובחרות נעצרו בצהלה בחשד לסחר בסמים
רב-סרן ערן קבלו הוא הקצין המואשם בסחר בסמים


לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully