וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה מטהרן: אובמה יקבל דגם ורוד של המל"ט שהופל

29.1.2012 / 12:52

חברת צעצועים אירנית משווקת צעצוע שנבנה בדמות המל"ט האמריקאי שנפל באירן. בחברת הצעצועים מבטיחים לשלוח גם לנשיא ברק אובמה את הצעצוע בצבע האהוב עליו

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

למעלה מחודש לאחר שהודיע נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, כי ביקש מאירן להשיב לאמריקאים את מל"ט הריגול שנפל בשטחה, הודיעה חברת צעצועים במדינה כי תיעתר לבקשתו ותשלח לו דגם מוקטן שנבנה בדמות המל"ט שהופל. חברת הצעצועים אף הגדילה לעשות והודיעה כי תשלח דגם בצבע ורוד, האהוב במיוחד על אובמה.

"אנחנו רוצים שמר אובמה בעצמו יקבל את הצעצוע הזה, ושיידע שהאירנים לא משיבים בשלילה לבקשתו של אף אחד". אמר סעיד חסנפור, בכיר בחברת הצעצועים AAYE האירנית, המייצרת ומפיצה את הדגם המוקטן של המל"ט. הוא הוסיף "הכנו גרסה של המל"ט בוורוד, משום שזהו הצבע האהוב על מר אובמה, ואנו נשלח אותו אליו באמצעות שגרירות שווייץ בתחילת פברואר".

המטוס הבלתי מאויש RQ-170 נפל לידי האירנים בתחילת החודש שעבר. תחילה טענו האמריקנים כי הוא יצא מכלל שימוש, אך אז שידרה הטלוויזיה האירנית את תמונות המל"ט, בהן נראה החמקן שלם כמעט לחלוטין. בחברת הצעצועים מתכוונים להפיץ את המל"ט המוקטן באירן החל מן החודש הקרוב במחיר של כארבעה דולרים ליחידה, ומכוונים גבוה הרבה יותר: להפוך את המטוס לצעצוע הפופולרי ביותר גם בארצות הברית, ולהוריד מן הפסגה את בובת הבארבי, לא פחות.

עוד על המל"ט שהופל

אובמה: ביקשנו מאירן שתשיב אלינו את המל"ט
אחמדינג'ד לועג לארה"ב: "העניקה לנו מל"ט"
ארה"ב: מל"ט הריגול התרסק באירן במהלך מבצע ה-CIA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully