וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פגע וברח" בת"א: חשד שמונית שירות פגעה בקשישה

29.1.2012 / 10:10

המשטרה ממשיכה בחיפושים אחר הנהג שפגע אמש בקשישה בכיכר המדינה ונמלט מהמקום. כתוצאה מהפגיעה נפגעה בת ה-80 באורח קשה ועדי ראייה דיווחו כי מונית שירות היא שפגעה בה

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

תאונת ה"פגע וברח" בכיכר המדינה: שוטרי אגף התנועה של מחוז תל אביב מחפשים אחר מונית שירות, שעל פי עדי ראייה היא שפגעה אמש (שבת) בקשישה בת 80 בצומת הרחובות ה' באייר וז'בוטינסקי בתל אביב ונמלטה מהמקום. המשטרה בוחנת את מצלמות האבטחה במקום, על מנת להתחקות אחר הרכב הפוגע.

כתוצאה מפגיעת הרכב נפצעה הקשישה באורח בינוני-קשה והיא פונתה לבית החולים איכילוב בעיר. הבוקר הוגדר מצבה כקשה ובני משפחתה יושבים ליד מיטתה. המשטרה מבקשת מכל מי שיודע דבר מה על התאונה ליצור עימה קשר וממשיכה בחקירת האירוע ובחיפושים אחר הנהג הדורס.

מחקירה ראשונית עולה כי הקשישה חצתה את הכביש במעבר חצייה כשנפגעה מהרכב, שהגיח מכיוון רחוב ויצמן ונכנס אל כיכר המדינה. תחילה סברו כוחות ההצלה שמצבה של הקשישה בינוני, אולם עם הגעתה לבית החולים נמסר כי מצבה התדרדר.

חובש מד"א הרצל קוקולייב, סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו קריאה על תאונת דרכים בשעות הערב. מצאנו את האישה, תושבת תל אביב, מוטלת על הכביש עם פגיעת ראש. הענקנו לה טיפול ראשוני בשטח". לדבריו, "היא הייתה בהכרה אך מבולבלת ושוחחה איתנו. אחרי שהרגענו אותה מעט העברנו אותה לבית החולים".

פגע וברח: בת 80 נפצעה קשה כשעברה במעבר חצייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully