וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע וברח: בת 80 נפצעה קשה כשעברה במעבר חצייה

29.1.2012 / 0:01

הקשישה חצתה את הכביש בכיכר המדינה בתל אביב כשנפגעה על ידי רכב, שנמלט מהזירה. בבית החולים איכילוב הדרדר מצבה והוא מוגדר כעת בינוני עד קשה

הולכת רגל כבת 80 נפצעה אמש (שבת) באורח בינוני עד קשה מפגיעת רכב בצומת הרחובות ה' באייר וז'בוטינסקי בתל אביב. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב. נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום. כוחות משטרה פתחו בסריקות בנסיון לאתרו.

מחקירה ראשונית עולה כי הקשישה חצתה את הכביש במעבר חצייה כשנפגעה מהרכב, שהגיח מכיוון רחוב ויצמן ונכנס אל כיכר המדינה. תחילה סברו כוחות ההצלה שמצבה של הקשישה בינוני, אולם עם הגעתה לבית החולים נמסר כי מצבה הדרדר.

חובש מד"א הרצל קוקולייב סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה על תאונת דרכים בשעות הערב. מצאנו את האישה, תושבת תל אביב, מוטלת על הכביש עם פגיעת ראש. הענקנו לה טיפול ראשוני בשטח. היא הייתה בהכרה אך מבולבלת ושוחחה איתנו. אחרי שהרגענו אותה מעט העברנו אותה לבית החולים".

מכת תאונות ה"פגע וברח" היכתה לאחרונה גם בבית משפחת סירק באשדוד, כאשר אילן סירק, בן 26 תושב העיר, נדרס בלוד בלילה שבין שישי לשבת, לפני כשבוע. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא בצריפין, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם. כעבור זמן קצר מת סירק, מפצעיו. הוא הותיר אחריו שני ילדים קטנים. מספר בני אדם נעצרו בחשד למעורבות במעשה.

עוד בנושא
נעצר חשוד שלישי במעורבות בתאונת הפגע-וברח בלוד
פגע וברח: בן 26 נדרס למוות בלוד, הנהג נמלט

(עדכון ראשון: 22:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully