וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על פרשת אשל: "להמתין לסיום הבדיקה"

טל שלו

26.1.2012 / 17:12

ראש הממשלה התייחס לראשונה לפרשה בה מעורב לכאורה ראש לשכתו בהטרדת עובדת בלשכה ואמר במהלך פגישת צוותו כי הלשכה ממשיכה לעבוד מול עומס האתגרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) לראשונה לפרשת החשדות נגד ראש לשכתו, נתן אשל, שלכאורה הטריד את העובדת ר' בלשכה. "יש בדיקה, נמתין בסבלנות לסיומה", אמר ראש הממשלה בפתח ישיבת הצוות שקיים הבוקר בלשכתו בירושלים, והוסיף כי, "אנחנו עמוסים באתגרים גדולים וממשיכים בעבודה עליהם?. אשל שב היום לעבודה לאחר ששלשום שהה בחופשה שלטענת לשכת נתניהו תוכננה מראש.

עוד על פרשת נתן אשל
פרשת נתן אשל: מדוע חזר בו משרד המשפטים?
אתמול נטען: "שלושה מבכירי לשכת נתניהו התלוננו על אשל"
נציב שירות המדינה ימודר מחקירת נתן אשל
הדיווח הראשוני: "בכיר בלשכת נתניהו הטריד עובדת ועקב אחריה"

בישיבה השתתפו כל בכירי לשכת ראש הממשלה שהיו מעורבים בצורה כזו או אחרת בהגשת התלונה נגד אשל, לרבות אשל עצמו, כמו גם מזכיר הממשלה צבי האוזר, ראש מערך ההסברה הלאומי יועז הנדל, והמזכיר הצבאי יוחנן לוקר. גורמים בלשכת ראש הממשלה סיפרו היום כי האווירה בישיבה היתה ?עניינית?, וכל הבכירים השתתפו בישיבה ועבדו כרגיל.

גורמים הבקיאים בפרשה טענו אמש כי התלונה הוגשה - ככל הנראה בנפרד - על ידי שלושה מהבכירים ביותר בסביבתו של נתניהו: האוזר, הנדל ולוקר. לטענת הגורמים, השלושה שמעו על כך שאשל נהג להטריד את העובדת, והרגישו חובה לעדכן את הגורמים המשפטיים במתרחש.

מקורביו של המזכיר הצבאי לוקר אמרו כי אין לו קשר לתלונה שהוגשה ליועץ המשפטי לממשלה. מזכיר הממשלה האוזר והדובר הנדל לא הגיבו לטענות כי היו מעורבים בהגשת התלונה. גם בלשכת ראש הממשלה לא מגיבים לדיווח. מנגד, גורם המעורה במתרחש בלשכת נתניהו, אמר כי מדובר ב"חציית מדרגה מבחינת הקרבות הפנימיים" במשרד. לדבריו, הטענות מצביעות על "בעיה מהותית ביחסי העבודה בקרב האנשים שעובדים בלשכה".

הפרשה החלה להתגלגל כאשר ר', עובדת במשרד, סיפרה לראש מערך ההסברה בלשכה יועז הנדל כי אשל עקב אחריה, חיטט במסרונים שהיו בטלפון הסלולרי האישי שלה, ואף צילם תמונות שלה בטלפון הסלולרי שלו. הנדל סיפר למזכיר הממשלה צבי האוזר, וככל הנראה גם למזכיר הצבאי, אלוף יוחנן לוקר. הבכירים חשו מחויבים מתוקף תפקידם לעדכן את הגורמים המקצועיים במידע, ובעצה עם היועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז, הוחלט שלא לערב את ראש הממשלה בפרשה כדי להימנע ממצב בו הוא עשוי להיקלע לניגוד עניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully