וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר המקובלים? פני הדוגמנית הושחרו בשלט בצפת

קובי דוד

25.1.2012 / 11:49

הדרת נשים נוסח הצפון: אלמונים ריססו צבע שחור על שלט פרסום שעליו התנוססה תמונת אישה. בעירייה מגנים: "מכבדים את כל התושבים". תושב חרדי: "לא נהפוך לבית שמש"

הדרת נשים בצפת: אלמונים ריססו אמש (שלישי) בצבע שחור שלט פרסום, שעליו התנוססה תמונת אישה המדגמנת עבור חברת מגפיים. פקחי עיריית צפת קיבלו תלונה על השלט שהושחת ובשעות הבוקר הסירו את הצבע השחור. עדיין לא ברור מי עומד מאחורי השחתת השלט ובעיר מקווים שלא מדובר בגורם קיצוני שניסה לבצע אקט נגד נשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלט שהושחת אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצפת חוששים מהקצנה חרדית ובשל כך ציינו גורמים בכירים בעירייה כי "אנחנו מגנים כל פגיעה ברכוש ציבורי ומקווים שצפת לא תידרדר למחוזות זרים. לא ניתן לגורמים קיצוניים לעשות את העולה על רוחם, בייחוד שמדובר בעיר שמכבדת את כל התושבים החיים בה".

אלימלך גרסטל, חרדי המתגורר בצפת גינה את השחתת שלט הפרסום. "בתחילה לא הבנתי מה אני רואה, ראיתי רק כתם שחור גדול על תחנת האוטובוס", אמר גרסטל. "אני אדם חרדי שמתנגד בנחרצות לכל מעשה כזה שיכול לפגוע ברגשות נשים".

גרסטל התייחס גם לאירוע שהתרחש אתמול בבית שמש, במהלכו הותקפה נטלי משיח על ידי כמה חרדים. לדבריו, "אני מקווה מאוד שהעיר צפת שמשמשת כעיר חרדית בצפון, לא תושפע מכל גילויי האלימות נגד נשים. אנחנו מקפידים לשמור על סטטוס קוו בין חרדים לחילונים והכי חשוב לתת כבוד לנשים. לא נסכים בשום פנים ואופן שצפת תושפע מבית שמש".

הדרת נשים - כותרות אחרונות:
האישה שהותקפה בבית שמש: הם חיות, שיעברו להתנחלות
שוב: חרדים תקפו אישה בבית שמש, מצבה קל
אלפים הפגינו בבית שמש: "יריקה על ילדה - כמו על כולנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully