וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שהותקפה בבית שמש: הם חיות, שיעברו להתנחלות

ענת שלו

24.1.2012 / 19:30

נטלי משיח, שהותקפה בידי חרדים כשתלתה שלטים בשכונה בעיר, אומרת כי הייתה לבושה בצניעות ולא עוררה פרובוקציה. התוקפים רגמו את מכוניתה באבנים והתקיפו אותה באקונומיקה

נטלי משיח בת ה-27 גרה כל חייה בבית שמש ומעולם לא חוותה אירוע כפי שחוותה היום (שלישי), כשבאה לתלות שלטים ברמת בית שמש, מתוקף עבודה במפעל הפיס, ובשל כך הותקפה בידי גברים חרדים, אשר ירקו בפניה, כינו אותה "זונה" ויידו לעברה אבנים בתקרית אלימה שתוצאותיה יכולות היו להיות חמורות הרבה יותר.

בשיחה עם וואלה! חדשות מגוללת משיח את אירועי היום והשפעתם הטראומטית עליה. "הגעתי לרמת בית שמש, שם אני עובדת, ובאתי לתלות מודעה על הלוח", נזכרת משיח. "פתאום פנה אליי גבר מבוגר וקרא לי 'שיקסע, זונה, תעופי מפה' ואז הוא ירק לי בפנים", סיפרה. בתגובה, אמרה לו משיח כי היא "הולכת להזמין משטרה, והוא נכנס שוב לבית הכנסת, חזר לאחר מכן עם עוד עשרה בחורים שעמדו עם אבנים ובקבוקים - שבדיעבד התברר שיש בהם אקונומיקה - וניסו לפוצץ את האוטו עם האבנים". משיח הזעיקה את אחיה, ומספרת כי בנס רב לא נפגעה באורח קשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הם ניסו לפוצץ את האוטו באבנים". רכבה של משיח לאחר האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הרגעים הקשים שחוותה לא מאחלת משיח לאיש, ובזמן שחזור השתלשלות האירועים היא מדגישה כי "לא עשיתי שום דבר להתגרות בהם, הייתי לבושה בצניעות. אני מכבדת אחרים ולא עשיתי שום פרובוקציה". משיח, אשר עובדת בסביבה בחמש השנים האחרונות, הוסיפה כי "לעולם לא אחזור לעבוד פה, אני מפחדת".

"ראיתי את המוות בעיניים"

את השלכות התקרית היא מתארת בכך שכעת, ברגע שאדם חובש כיפה חולף לידה, הדבר "עושה לי צמרמורת", לדבריה. "כל כך פחדתי כשכל זה קרה, ממש ראיתי את המוות בעיניים. זה הדבר הכי מפחיד שקרה לי".

בהתייחסותה לגברים שתקפו אותה, אמרה משיח כי "אלה לא אנשים, לא בני אדם, הם מסתכלים עליי ורואים שאני בחורה קטנה, בעלת מבנה גוף קטן, רואים אותי רועדת לנגד עיניהם, והם עדיין יכולים להסתכל לי בעיניים ולתקוף אותי ככה ולא להפסיק - אלה חיות". משיח הנסערת הוסיפה כי תוקפיה "צריכים כולם לקום ולהקים התנחלות איפשהו, במקום מרוחק, ולעזוב אותנו בשקט".

מוקדם יותר עצרה משטרת ירושלים שלושה חשודים בתקיפה, ובתגובה לאירוע נמסר ממפעל הפיס כי הם מביעים צער על המקרה ומאחלים בריאות לנפגעת, אך לא שלחו עובדים מטעמם לתלות שלטים בשכונת רמת בית שמש.

הדרת נשים - כותרות אחרונות
שוב: חרדים תקפו אישה בבית שמש, מצבה קל
גם במודעות אזכרה - תמונת הנרצחת מאיתמר טושטשה
בת ה-8 שהותקפה בבית שמש: "שהקיצונים יעזבו"
אם הילדה מבית שמש: "החרדים המתנכלים - קבוצת טרור"

לפניות לכתבת: anat.shalev2184@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully