וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בגלל השלג - הכביש הפך למגלשה למכוניות

לא למדו לקח: פעם אחר פעם, מכונית אחר מכונית, נסעו בכביש ביוטה במהלך סופת שלג וכמובן שהתאונות לא איחרו לבוא. אדם המתגורר בסמוך תיעד את שהתרחש בסרטון שהפך ללהיט ברשת

צילום מסך

(צילום: צילומי חובבים שהועלו ליוטיוב, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

תושבי העיר באונטיפול שבצפון יוטה לא יכלו אפילו לחלום על התרחיש הבא: יום מושלג בעיר הפך את הכביש למגלשה אחת גדולה, בה גלשו המכוניות בזו אחר זו, התנגשו אחת בשנייה והתדרדרו לחצרות בתים שבצדי הכביש, כל זאת מבלי ללמוד מניסיונן של המכוניות שעברו שם מספר שניות קודם לכן.

מי ש"זכה" מכל הסיפור הוא ריי ברייבי, המתגורר בסמוך, אשר ניצל את ההזדמנות, או שבסך הכל רצה לצלם קצת שלג, ותיעד את כל ההתרחשות, המשעשעת לצופים - אך פחות משעשעת לנהגים. לפחות שש תאונות תיעד ברייבי במצלמת החובבים שלו, כשהוא מזהיר שוב ושוב את הולכי הרגל מפני המכוניות המחליקות. בשלב מסוים הגיעו למקום גם שוטרים שניסו להזהיר את הנהגים שלא לרדת במורד הגבעה, אך גם הנוכחות שלהם לא ממש הועילה והמכוניות המשיכו להחליק ולהחליק.

לאחר שש תאונות מתועדות, ומי יודע כמה שקדמו להן, תיעד ברייבי נהג אחד שהצליח "לגלוש" בשלום במורד הכביש ולמרבה הפלא לא התנגש במשאית, לא התנגש במכונית אחרת, לא התדרדר לחצר בצד הכביש, לא התנגש בעץ ולא פגע באיש.

כמובן שברייבי הבין מה יש לו בידיים וסרטון הווידיאו שתיעד את האירועים הפך להיט ברשת, ועד כה גרף כמעט חצי מיליון צפיות. בדף הפייסבוק שלו כתב ברייבי: "בסערה הבאה אמכור כרטיסים כדי לשבת במרפסת שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully