וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא בוכה: יונית לוי של צפון קוריאה שוב צוחקת

לאחר שהודיעה ביבבות על מותו של קים ז'ונג איל בטלוויזיה הממלכתית, והפכה לסמל, המגישה המפורסמת בעולם, לי צ'ון הי, כבר לא בוכה. בראיון אף סיפקה טיפים לדור העתיד

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

"אני מודיעה ביגון עמוק שמנהיגנו הדגול, קים ז'ונג איל, הלך לעולמו בשל מחלה פתאומית בדרכו להדרכת שטח ב-17 בדצמבר 2011", הודיעה בהפגנת בכי עזה מגישת החדשות לי צ'ון הי, ובן רגע הפכה למגישת החדשות המוכרת ביותר בעולם כשהודעתה שודרה אינספור פעמים בתחנות הטלוויזיה ברחבי תבל.

אולם לי, המשמשת זה שנים ארוכות כשדרנית הבכירה ברשת הטלוויזיה הממלכתית של צפון קוריאה, כבר התאוששה, וראיה לכך סיפקה שלשום (ראשון) רשת הטלוויזיה הסינית CCTV ששידרה ראיון שערכה עימה לאחרונה. במהלך הראיון סיפקה המגישה הוותיקה כמה טיפים למחליפותיה בעתיד, אם כי כמצופה מהמדינה הקומוניסטית המבודדת, יותר מידי פרטים לא נחשפו שם. "למשל, כשאנחנו מקריאים את שמה של הרפובליקה, אסור לנו לצעוק. עלינו לדבר בעדינות, לדבר בעדינות אל הצופים", הסבירה המגישה.

למרות שהיא נחשבת למגישה האלמותית של המדינה, הודתה לי כי היא מודעת לכך שדור חדש של מגישות ממתין מעבר לפינה. "מגישות רבות כיום הן מאוד צעירות ויפות, ולכן הן מתאימות יותר להופיע על המסך", אמרה.

לי לפחות יכולה לישון בשקט בידיעה שאין שום סכנה שתישלח למאסר משום שבכייה לא נראה היה אמין מספיק, לאחר שבתי המשפט של צפון קוריאה שלחו לחצי שנת מאסר במחנות "חינוך מחדש" אזרחים שלא השתתפו באירועי האבל לזכרו של המנהיג המת קים ז'ונג איל, או שהשתתפו אך בכיים לא נראה אמיתי מספיק. ובמידה וספק כזה אולי יתעורר בעתיד, מיליוני בני האדם שצפו בה יוכלו בוודאי לספק עדויות אופי שישללו זאת על הסף.

עוד באותו נושא:
ההודעה על מותו: קים ז'ונג איל, מנהיג צפון קוריאה, מת בגיל 69
צפון קוריאה: "מי שלא בכה בזמן האבל - למחנות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully