וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניסה להציל את כלבו מאגם קפוא וכמעט טבע

מייקל סיפוני מניו המפשייר בארה"ב ראה את כלבו ראסטי טובע באגם הקפוא שמחוץ לביתו. הוא מיהר להשיג אותו בסירת קנו, אך התהפך וכמעט טבע, עד שהמחלצים הוציאו את השניים

<a href="https://video.app.msn.com/?mkt=en-us&vid=ff60c9e3-3ee5-44a6-8c8b-8e756e504f56&from=&src=v5:embed::" target="_new" title="Dog, Owner Pulled From Icy Lake" >Video: Dog, Owner Pulled From Icy Lake</a>

חברו הטוב ביותר של האדם הוא הכלב, והמקרה הזה מוכיח כי גם להיפך: אדם סיכן את חייו באגם קפוא כדי להציל את כלבו. מייקל סיפוני, תושב ניו המפשייר, ניסה להציל את כלבו ראסטי מטביעה במי הקרח הקפואים של אגם קנובי, אך זה כמעט עלה לו בחייו – הקנו שבו שט לעברו של הכלב התהפך ורק בעזרת כוחות החירום חולצו השניים בבטחה.

סיפוני בן 58 סיפר כי ראה מאחורי ביתו משהו באגם, שנראה כמו ציפור. הוא רץ להביא את המשקפת שלו וכשהבין כי מדובר בכלבו האהוב תפס את הקנו והחל לחתור לעברו. בראיון לרשת הטלוויזיה המקומית WMUR 9 אמר: "יכולתי לראות שהכלב המסכן תלוי בין חיים ומוות. הגעתי למרחק של שני מטרים וחצי ממנו והסתכלי בעיניו וחשבתי שהוא לא יחזיק מעמד עוד זמן רב". סיפוני החל לחתור במהירות גבוהה מאוד, אך הבין בדיעבד כי זו הייתה הטעות שהביאה להתהפכותו.

אשתו שריל הצליחה להזעיק את כוחות ההצלה, למרות הלחץ הגדול שהייתה שרויה בו למראה בעלה וכלבם האהוב במים הקפואים. כוחות משטרה וכיבוי אש הגיעו לחלץ את השניים בזהירות רבה שכן שכבת הקרח הדקה סיכנה גם אותם. לאחר קרוב לחצי שעה במים חולצו השניים ונלקחו לבתי החולים (ראסטי נלקח לבית חולים לחיות, כמובן) במצב של היפותרמיה. חום גופו של הכלב צנח כל כך עד שמד-החום לא הראה כל תוצאה. מאז שוחררו השניים והם צפויים להשתקם באורח מלא.

סיפוני סיכם את העניין: "אני לא ממליץ לאנשים לעשות זאת, לרוץ על הקרח, לגרור קנו כדי להציל כלב, אך אם זה נועד להיות, אתה חייב לעשות זאת וכך אני הסתכלתי על המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully