וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בניגריה: מעל 150 הרוגים במתקפת טרור

תפילות יום השישי בעיר קאנו שבניגריה הסתיימו בטרגדיה: מעל מ-150 אנשים נהרגו מפיצוץ מכוניות תופת ויריות לאחר מכן. דובר המשטרה המקומית: "יעדי התקיפה אינם מקריים"

מתקפת הטרור שפקדה אתמול (שישי) את קאנו, העיר השנייה בגודלה בניגריה, מתבררת כעת בנזקיה החמורים: גורם צבאי במדינה מדווח כי מספר ההרוגים בפיצוצים ברחבי העיר עלה לכ-150 בני אדם, כשרוב ההרוגים הם שוטרים.

המתקפה החלה בשעה 17:00 בערב, לאחר תפילות יום השישי, כשמספר פיצוצים הרעידו את העיר, כתוצאה ממכוניות תופת שהתפוצצו מול כמה אתרים. עדים לפיצוצים אמרו כי הבחינו באסירים בורחים מתחנות המשטרה כשהשוטרים פתחו עליהם באש. את האחריות לפיגוע נטל הארגון האיסלמי הקיצוני בוקו הארם.

דובר המשטרה המקומית, אלוסולה אמורה, אמר כי התקיפות תוכננו מראש וכללו "חמישה בנייני משטרה, שני משרדי הגירה והמטה לביטחון המדינה", מה שמעלה את החשש כי יעדי התקיפה מולם בחרו הטרוריסטים לתקוף אינם מקריים.

הארגון בוקו האר היה אחראי למותם של לפחות 510 אנשים בשנה שעברה. בעבר לקח הארגון אחריות על פיצוץ מכונית התופת הראשון בהיסטוריה של ניגריה באוגוסט, כשזאת התפוצצה מול מטה האו"ם בבירה אבוג'ה וגרמה למותם של 25 אנשים ופצעה יותר ממאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully