וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק שרירי: צ'אק נוריס הודיע על תמיכה בגינגריץ'

אחרי ספקולציות רבות, כוכב הפעולה, תורם נלהב של הרפובליקנים, פרסם את עמדתו לקראת הפריימריז היום בדרום קרולינה. גם הסקרים מחמיאים לגינגריץ' עם יתרון של שישה אחוזים

לקראת הפריימריז הרפובליקנים שיתקיימו היום (שבת) בדרום קרולינה, ניוט גינגריץ', לשעבר יו"ר בית הנבחרים, מראה סימני התחזקות בסקרים – וגם מקבל חיזוק מפתיע ושרירי למדי: השחקן, הזמר ואמן הלחימה האמריקני, צ'אק נוריס, הודיע אמש כי הוא תומך במועמדתו של גינגריץ' לראשות המפלגה הרפובליקנית לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחודש נובמבר הקרוב.

נוריס, שהפך בשנים האחרונות לסנסציה אינטרנטית מבודחת ולעתים מודעת לעצמה, תמך ב-2008 במועמד הרפבוליקני הכושל מייק האקבי, ובמערכה הנוכחית, הביע תמיכה מסוימת במושל טקסס, ריק פרי - בן דמותו, אולי, כאיש הדרום וחובב כלי נשק - ואף אמר שהוא נמצא עמו ביחסי חברות קרובים. בנוסף, בחודש מאי, הביע נוריס הערכה גם לרון פול, ואמר כי הוא "המועמד הישר ביותר בוושינגטון". אך פרי פרש מהמרוץ בימים האחרונים, ורבים ציפו לשמוע מי יזכה לתמיכתו הסופית של נוריס, "פזרן מחמאות" במובן מסוים, תורם נלהב של המפלגה הרפובליקנית - ובעיקר, דמות בכירה ברשימת הידוענים שמגיעים לכנסי הבחירות.

צ'אק נוריס בטקס בו הוכתר לטקסס ריינג'ר רשמי על-ידי מושל טקסס ריק פרי, 2010. AP
נוריס, בטקס בטקסס בו הכתיר אותו המושל ריק פרי ל"טקסס ריינג'ר" רשמי/AP

נוריס, שנודע בדמויות שגילם בסרטי פעולה רבים, ואולי יותר מכל ככוכב הסדרה "ווקר" משנות התשעים, פרסם מאמר באתר השמרני "World Net Daily", ובו עשר שאלות - ותשובות - שענה לעצמו, ושנועדו לבחור את המועמד הטוב ביותר. הוא כתב כי הוא ורעייתו ג'ינה סבורים שגינגריץ' הוא "היחיד שנותר בשדה הקרב, והיחיד שיוכל להערים על הנשיא אובמה ולנצח את 'מכונת' הקמפיין שלו". כמו כן, אמר נוריס כי הוא מאמין שגינגריץ' ימלא אחר ערכי החוקה האמריקנית בצורה הטובה יותר וכי יש לו אחריות פיסקלית רבה.

בינתיים, נדמה שלגינגריץ' עצמו, פרט לתמיכה שקיבל מהידוען ההוליוודי המכובד, יש סיבות נוספות לחייך. אחרי ההתרסקויות באיווה ובניו המפשייר, כמעט כל הסקרים שפורסמו בימים האחרונים מעניקים לו את המקום הראשון בפריימריז שייערכו מחר, עד כדי יתרון של 6%. ויתרה מזו: למרות שהעימות שנערך אתמול במדינה נפתח ב"חגיגה" על דבריה של אשתו לשעבר של גינגר'יץ, שסיפרה בריאיון קודם לכן על עלילותיו של בעלה שבגד בה וכיצד דרש ממנה לנהל נישואים פתוחים, גם ריק פרי, שפרץ מהמרוץ, הודיע על תמיכתו בו, ואפילו המועמד המוביל עד לאחרונה, מיט רומני, הודה כי הפער צמוד ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully