וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרוש נמלט לחו"ל - הוריו ישלמו את דמי המזונות

בית משפט לענייני משפחה פסק כי הוריו של גבר שהתגרש ונמלט לחו"ל, ישלמו מדי חודש 3,000 שקל לאשתו לשעבר ולנכדיהם. "נקווה שהלחץ יגרום לבעל להתעשת ולשלם מזונות"

בית משפט לענייני משפחה קבע באחרונה בהחלטה יוצאת דופן כי הוריו של גבר שנמלט מהארץ ישלמו מזונות לגרושתו ולנכדיהם. הסבים חויבו לשלם 3,000 שקלים בחודש דמי מזונות עד שהנכדים יגיעו לגיל 18, אלא אם האב ישוב לשלם מזונות.

לפני כשנה חתמו האב והאם על הסכם גירושין, אולם זמן קצר לאחר מכן עזב האב את הארץ והפסיק לשלם מזונות לילדיו. בעקבות זאת, הילדים הגישו תביעה למזונות מהוריו של האב, באמצעות עורכי הדין ברק רון ומיה פילוסוף. החוק מתיר לחייב סבים לשלם מזונות אם לא ניתן לגבות מזונות מההורים, ואם הם יכולים לעמוד בכך כלכלית.

הסבים טענו כי מצבם הכלכלי אינו מאפשר להם לשלם מזונות, וגם טענו כי האם מרוויחה מספיק כדי לממן את הילדים. בית המשפט קבע כי התגלו "אי דיוקים" בגרסת הסבים, בנוגע להכנסתם. עוד נקבע, כי ההוצאות בגין טיפול בילדים גבוהות באופן משמעותי במצב שבו האב אינו לוקח חלק במימון, ולכן האם אינה יכולה לשלם לבדה את ההוצאות.

עו"ד רון אמר כי "אבות צריכים להיות ערים למחויבות שלהם כלפי ילדיהם הרכים. אני מקווה שבאמצעות הלחץ על הוריו, הבעל יתעשת וישלם את מזונות ילדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully