וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין האשים תחנת רדיו: "שופכים עליי שלשול"

לא רק בישראל משתלח ראש הממשלה בתקשורת: בשיחה עם עורכים, האשים ראש ממשלת רוסיה את מנהל "רדיו אקו" הליברלי כי הוא משרת אינטרסים זרים. ואז החלה השיחה להידרדר מטה-מטה

ראש ממשלת רוסיה, ולדימיר פוטין, יצא היום (חמישי) בביקורת בוטה באופן יוצא דופן נגד תחנת רדיו ליברלית המרבה לבקר אותו. בשיחה עם עורכי כלי תקשורת בכירים, פנה פוטין למנהל "רדיו אקו", אלכסיי ונדיקטוב, האשים אותו בביקורת לא עניינית עליו המשרתת אינטרסים זרים, ותיבל את דבריו במילים: "אתם שופכים עלי שלשול, יומם ולילה".

ואצלנו: "נתניהו אמר שעיתון 'הארץ' הוא אויב ישראל"

ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין (מימין) במפגש עם עורכי כלי תקשורת, מוסקבה, 19 בינואר 2012. RIA Novosti, Alexei Nikolsky, Pool, AP
פוטין/AP, RIA Novosti, Alexei Nikolsky, Pool

כ-30 עורכים של כלי תקשורת מרכזיים נכחו בפגישה במעונו של פוטין מחוץ למוסקבה. הדיון התלהט כשפוטין הביא כדוגמה להתנהלותה המוטה של תחנת הרדיו את עמדותיה האופוזיציוניות לעמדת הממשל, בנושא הצבת מערכות הגנה אמריקאיות מפני טילים באירופה (שמוסקבה מתנגדת לה נחרצות).

"שכבתי במיטה וחשבתי, זה לא חדשות"

חילופי המהלומות המילוליים החלו כשפוטין אמר לוונדיקטוב שהוא מאזין לרדיו שלו "לעתים נדירות", אולם פעם אחת, במקרה, במהלך ביקור בים השחור, יצא לו לשמוע תוכנית בנושא מערכת ההגנה מטילים. "מעולם לא שמעתי כזה להג", אמר היום. "שכבתי במיטה, וחשבתי לעצמי: "זה לא חדשות, זה פשוט משרת אינטרסים של מדינות זרות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין משוחח עם עורך תחנת הרדיו "אקו", בטקס הענקת פרסי תקשורת, מוסקבה, 13 בינואר 2012. רויטרס
רק לפני שבוע החליפו ונדיקטוב/רויטרס

פוטין המשיך וניסה ללעוג לוונדיקטוב, ושאל אותו למי הוא מצביע. ונדיקטוב השיב כי לא הצביע מאז 1996 (הבחירות האחרונות בהן פוטין לא השתתף), ופוטין שאל אותו בתגובה אם נפגע מהשאלה. "כן, נפגעתי", השיב העורך. "אסביר לך אחר כך למה". פוטין החזיר: "אני לא נעלב כשאתה שופך את השלשול שלך עליי יומם ולילה, ואני רק אומר שתי מלים - ואתה נעלב". "אני צוחק, לא באמת נעלבתי", השיב ונדיקטוב, ופוטין ענה: "אבל אני לא צוחק".

ונדיקטוב אמר לאחר מכן כי פוטין זכאי לומר את דעתו. "כמובן, זה היה בלתי צפוי שראש הממשלה החל לבקר את עבודתה של תחנת הרדיו - שהוא עצמו מאזין לה, כך מסתבר", אמר. "אבל אם אני זכאי לבקר אותו, מדוע שהוא לא יוכל לבקר אותי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully