וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לאחר הקדמת הפריימריז: לבני תיפגש עם אולמרט

פנחס וולף

19.1.2012 / 11:29

הפגישה בין השניים, שנקבעה מראש, תיערך בלשכתו של אולמרט בתל אביב. על פי ההערכות, בין היתר תעלה בפגישה האפשרות לצרף את העיתונאי יאיר לפיד למפלגה

יו"ר מפלגת קדימה, ציפי לבני, תיפגש היום (חמישי) עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בלשכתו בתל אביב. ההערכה היא כי בין היתר יעלו בפגישה נושא הפריימריז במפלגה והאפשרות לפעול להצטרפות יאיר לפיד לקדימה. עם זאת, מדובר בפגישה שנקבעה עוד לפני שלפיד הודיע על כניסתו לפוליטיקה.

הפגישה תיערך יממה לאחר הכרזתה של לבני על הקדמת הפריימריז לראשות המפלגה ל-27 במרץ. "ביום הזה בערב יידעו אזרחי ישראל מי המועמד של הרוב הציוני בישראל לראשות הממשלה", אמרה לבני אתמול במסיבת עיתונאים שכינסה.

ישיבת ממשלה מיוחד בנושא עסקת שליט. לשכת העיתונות הממשלתית
מדובר בפגישה שנקבעה עוד לפני שלפיד הודיע על כניסתו לפוליטיקה/לשכת העיתונות הממשלתית

בהתייחסה להודעתו של לפיד על כניסתו לחיים הציבוריים, אמרה לבני כי "קדימה היא המפלגה הגדולה בישראל. בראיון האחרון שיאיר לפיד עשה איתי לפני הבחירות הקודמות הוא הסביר לי שהסקרים נגד קדימה, והתוצאה הייתה הפוכה. מצטרפים שחקנים וכל אחד שרוצה לתרום זה חיובי. לפיד מנסח היטב גם את מצע קדימה, אבל אם אנחנו שותפים לאותו רעיון יש לנו אחריות. אפשרות אחת שהכניסה שלו למגרש תחזק את אותה קבוצה שרוצה להחליף את נתניהו אבל יש גם אפשרות שיחליש".

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', תקפה את לבני על עצם הפגישה עם אולמרט. יחימוביץ' הביעה הסתייגות "מהעלייה לרגל לביתו של מי שיושב על ספסל הנאשמים ונאשם בעבירות חמורות". יחימוביץ' הוסיפה כי "קודם היה זה יאיר לפיד, וכעת זוהי יו"ר קדימה, ציפי לבני, אשר עוסקת בחנופה לנאשם אולמרט. התנהגות קלוקלת זאת שמה ללעג את מאמצי מוסדות שלטון החוק להוציא את הצדק לאור, והיא מעשה בלתי חינוכי ושגוי ציבורית המאותת לציבור כי שחיתות ופלילים בצמרת השלטון הם עניין של מה בכך".

עוד בנושא:

לבני החליטה: הפריימריז במפלגת קדימה יוקדמו
יאיר לפיד פורש מ"אולפן שישי", ייכנס לפוליטיקה

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully