וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: נערים משיקגו ביצעו לינץ' במהגר

המשטרה הודיעה שעצרה שבעה מהמעורבים תקרית הקשה, בהם נערות. הסרטון שעלה לרשת זכה לצפיות רבות. מומחים: כנופיות מתעדות את מעשיהן כדי להתחרות זו בזו. הסרטון קשה לצפייה

צילום מסך

(צילום: יוטיוב; עריכה: אמיר קוטיגרו)

גולשים רבים שהסתקרנו לצפות בסרטון שהופץ בדואר האלקטרוני בשבועות האחרונים, והועלה לאחר מכן לרשת תחת כותרת תמימה לכאורה, הזדעזעו לגלות כי הוא מתעד מקרה אלימות קשה, שככל הנראה אירע לפני חודשיים.

משטרת שיקגו הודיעה היום (רביעי) כי עצרה שבעה נערים ונערות, בגילי 17-15, המופיעים בסרטון כשהם מכים צעיר ממוצא אסייאתי, בועטים בו ולאחר מכן שודדים ממנו כ-200 דולרים – וגונבים את נעליו. לא ברור לגמרי מי העלה את הסרטון לרשת, אך הוא מופץ לאחרונה בכמה עמודי פייסבוק וביוטיוב.

אלימות ארה"ב אמריקה נערים התעללות שיקגו תיעוד. צילומי חובבים שהועלו ליוטיוב,
חוקר ותיק: "חוסר-מודעות ברור של התוקפים להשלכות מעשיהם"/צילומי חובבים שהועלו ליוטיוב

המשטרה הודיעה כי כבר הגישה כתב אישום מזורז נגד אחד הנערים המופיעים בסרטון, בן 17, וכי הוא יועמד לדין כמבוגר, והאחרים יישפטו כקטינים. כל המעורבים בתקרית נאשמים בתקיפה ובשוד, והקורבן, תלמיד תיכון בן 18, פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות קשות.

חוקר ותיק: המשטרה "קיבלה במתנה" את הראיות

השבעה התנפלו על הצעיר באחת משכונותיה הדרומיות של שיקגו. במשטרה אומרים כי למרות הקללות הגזעניות שהטיחו התוקפים בנער, לא מסתמן כי מניע גזעני הוא שהוביל לתקיפה. פרשנים שהתראיינו לעיתונות המקומית כי כנופיות רבות מעלות לרשת סרטונים המתעדים את מעשיהן כדי להתגאות בכוחן וכדי "להתחרות" זו בזו. אלן קרוק, בלש ותיק ממשטרת שיקגו, אמר ל"שיקגו טריביון" כי תיעוד התקרית מצביע על חוסר-מודעות ברור של התוקפים להשלכות מעשיהם. לדבריו, המשטרה "קיבלה במתנה" את הראיות שיסייעו לה בחקירה המקרה הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully