וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 50 גורי כלבי ים נמצאו מתים על חוף באוסטרליה

גופות הזן המצוי בסכנת הכחדה נמצאו בשלב ריקבון מתקדם ונסיבות המקרה טרם הובהרו, בשל מצבן החמור של הגוויות. באוסטרליה מקווים כי מדובר באירוע נקודתי ולא בתופעה מתמשכת

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ')

50 גורי כלבי נמצאו מתים אתמול (שלישי) בחופה המבודד של פורט לינקולן, שבדרום אוסטרליה. חוקר שסייע לאסוף את גופותיהם של הגורים - אותן מצא תושב האיזור שטייל עם כלבו בחוף - סיפר כי מחזה כה מזעזע לא ראה מעולם. כלבי הים הניו-זילנדים הפרוותיים הם זן המצוי בסכנת הכחדה וחי באיזורה הדרומי של אוסטרליה ולאורך חופו של האי הדרומי בניו-זילנד.

"כולם נמצאו באותו הגודל ובמצב זהה של ריקבון", אמר החוקר הימי ארון מקדו. "למצוא אותם כך, באותו האיזור, גורם לדאגה גדולה", הוסיף. הגופות הועברו לאוניברסיטת אדלייד, אך נסיבות המוות טרם הובהרו בשל מצבן החמור של הגופות, שעשוי להיגרם בשל מחלה, זיהום סביבתי או הרעלה מכוונת.

"מאחר ואני לא יודעים מה קרה, אין הרבה שנוכל לעשות בשלב זה מלבד לעמוד על המשמר", אמרה דוקטור לוסי וולפורד, שנחשפה למצבן הקשה של הגופות. דוקטור וולפורד הוסיפה כי "עלינו לבדוק מהר ככל הניתן כל גור שנסחף במים או נמצא חולה".

באוסטרליה מקווים כי המחזה הטראגי אינו מעיד על תופעה מתמשכת אשר עלולה להעמיד בסכנה את קיומו של זן כלבי הים הפרוותיים, וכי מדובר במחלה או זיהום נקודתי שאינו מבשר על הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully