וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מי רצח אירנית שפעלה למען זכויות נשים?

ג'רלה בגרזאדה בת ה-30, סטודנטית להנדסה גנטית במכון לחקר הסרטן ביוסטון, נורתה למוות במכוניתה. היא הייתה ידועה בביקורת על שלטון האייתוללות ובפעילותה למען זכויות נשים

מה המניע לרציחתה של הסטודנטית האירנית? ג'רלה בגרזאדה בת ה-30, סטודנטית להנדסה גנטית ב"מכון אנדרסון לחקר הסרטן" של אוניברסיטת יוסטון שבטקסס, נורתה אתמול (שני) למוות כשנסעה במכוניתה בעיר. בגרזאדה תוארה לאחר הרצח על ידי המשטרה המקומית כפעילה למען זכויות נשים אירניות.

לפי הפרטים שדווחו בתקשורת המקומית, לאחר שנורתה בלילה בין ראשון לשני, התנגשה בגרזאדה עם מכוניתה אל תוך בית מקומי. כשהגיעו השוטרים למקום, מנוע המכונית עדיין עבד וגלגליה הסתובבו במקום. דבר לא נגנב מהמכונית. לפי החשד, הרוצח עקב אחר הצעירה, וחיכה לשעת הכושר המתאימה.

(כתבת רשת "פוקס" המקומית מזירת הרצח)

לפי פרטי החקירה עד כה, היא נורתה בשעה ששוחחה עם בן זוגה לשעבר בטלפון. נמסר כי בן הזוג נחקר, וסיפר כי בזמן השיחה "שמע לפתע רעש גדול". במשטרה הבהירו כי הוא אינו נחשב לחשוד. "הוא סיפר שהוא שמע אותה צורחת וצליל חריקת צמיגים, אבל לא שמע ירייה", סיפרה ל"יוסטון כרוניקל" לורנה לופז, חברה ששהתה במחיצת בן הזוג לשעבר בזמן שיחת הטלפון. "הוא הניח שאירעה תאונת דרכים, אך לא ידע איפה - ויצא לחפש אותה". היא הסבירה שאף שנפרדו זה מכבר, השניים שמרו עדיין על יחסים טובים. על הנרצחת אמרה כי "היא הייתה נחמדה ומצחיקה. תמיד הייתי קוראת לה 'הילדה הקטנה', כי היא הייתה כה קטנה וחמודה". עוד דברי ניחומים ושבחים רבים מעטרים מאז אתמול את עמוד הפייסבוק של בגרזאדה.

במשטרה המקומית מנהלים כעת חקירה. "מסתבר שהיא הייתה מאלו שהרבו להפגין, והיא הייתה ידועה מאוד בקהילת הפעילות למען זכויות נשים אירניות", הסביר דובר המשטרה, ויקטור סנטיז. היא אף הייתה ידועה בביקורת הקולנית שלה על השלטונות באירן. עם זאת, לדבריו, לא ברור בשלב זה אם יש קשר בין פעילותה לרציחתה. בינתיים, כך נראה, רב הנסתר על הגלוי בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully