וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בחורה מניו זילנד מציעה את ישבנה למרבה במחיר

טינה בזנק העמידה למכירה פומבית 81 סמ"ר מישבנה, עליהם תקעקע כל תוכן שיבחר בעל ההצעה הגבוהה ביותר. בנתיים, הצליחה לגייס נאיביות: "מאמינה שהזוכה לא יעשה משהו טיפשי"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ')

כנראה שאנשים יעשו הכל בשביל להגדיל את חשבון הבנק שלהם, גם אם זה אומר למכור חלק מהגוף שלהם. הדבר מקבל משנה תוקף כשבחורה מניו זילנד מציעה לציבור הרחב לא סתם איבר בגופה, אלא לא פחות מאשר ישבנה.

טינה בזנק מהעיר לוואר הוט העמידה למכירה פומבית באתר מכירות מקומי, הפועל בצורה דומה לאי-ביי, 81 סנטימטרים רבועיים מישבנה (9X9) עליהם יוכל לקעקע בעל ההצעה הגבוהה ביותר - כל העולה על רוחו.

מודעת המכירה של בזנק צברה למעלה מ-170,000 צפיות מכל רחבי העולם, חלקם נדהמים לנוכח הפרסום יוצא הדופן, אך לא מעט מהם גם הציעו ממיטב כספם עבור הזכות לבחור את תוכן הקעקוע על אחוריה של בזנק.

מציעה את ישבנה למקעקע המרבה במחיר. רויטרס
מציעה את ישבנה למרבה במחיר. בזנק/רויטרס

"אני חושבת שהעובדה שזה הפך לעניין עולמי היא מדהימה", אמרה בזנק. "ניסו ליצור איתי קשר מכמה מדינות שונות, כולם מדברים על זה וזה הפך לעניין גדול, אז כן, זה מדהים", הוסיפה האישה והישבן. בשלב זה, עומדת ההצעה הגבוהה ביותר על סכום של 8,640 דולרים, אך המכירה הפומבית תסתיים רק ביום שישי הקרוב והסכום - ממנו הבטיחה בזנק לתרום 20% לצדקה - עשוי עוד לגדול.

בזנק לא הגבילה את אופי ותוכן הקעקוע, ורק אמרה כי עליו להתפרס על פני פלח ישבן אחד בלבד ולהיות בגודל מקסימלי של תשעה סנטימטרים רבועים, כאמור. "אני סומכת על כך שהזוכה במכירה לא יעשה משהו טיפשי מדי", אמרה בזנק בתמימות, וציינה כי מרבית ההצעות ביקשו לקעקע "דיוקן עצמי או לכתוב 'רכוש של', ואז את שמם". כך או כך, יודעת בזנק כי בשבוע הקרוב ועד לאחר שתקועקע - יהיה ישבנה במעקב, או שמא תחת, מעקב צמוד בלא מעט מקומות ברחבי הגלובוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully